joi, 6 iunie 2013

Weißt du eigentlich, wie lieb ich dich hab? - Das ganze Jahr

Sam McBratney a scris cartile, dar Anita Jeram le-a ilustrat cu maiestrie. Iulia se uita la ilustratii in primul rand apoi la continut, eu ma uit si la una si la alta, evit ilustratiile infecte si cartile proaste calitativ. Cand cumpar o carte ma uit intai la calitate, apoi la continut si ilustratii(asta cand cumpar din librarii, cand cumpar online cum am facut in seara asta...merg la noroc).
Iuliei ii plac foarte mult, le "citeste" singura in ultima vreme pentru jucariile ei, si in fiecare zi imi spune sau arata cat de mult ma iubeste... uneori ma incurca pentru ca ma intreaba de ce iepurasul nu are si mama?
Am vazut intr-o librarie cei doi iepuri plusati, insa 25 de euro inca nu ma incumet sa dau, iar Iulia i-a vazut si nu a fost foarte interesata, prin urmare incerc sa nu mai ii cumpar Iuliei jucarii pentru mine.

4 comentarii:

Dani spunea...

Vai cât de frumoase sunt! Mulţumim de prezentare, poate le adăugaţi şi la colecţia de cărţi ca să afle lumea despre ele. O seara frumoasa.

Strumful spunea...

Iuliei ii plac mult si asta conteaza pentru mine, ma gandeam ca daca nu am scris nimic despre textul cartilor nu merita sa le pun in colectia de carti, dar ai dreptate, le trec.

Adriana spunea...

Ce frumoase sunt cele 4 carticele! Prin librariile noastre nu le-am vazut :(

Strumful spunea...

Adriana, la noi nu s-au tradus. Si nici aici nu le-am mai gasit. Au avut un pret bun, varianta mini a cartilor mari, toate patru la 9 euro si ceva. Sut asa de multe carti faine aici sper sa se treduca si la noi curand.