luni, 3 iunie 2013

1 iunie privit de pe 2

Pentru ca de 1 iunie a primit cladirile de la Safari Ltd, a trebuit sa le si asezam pe harta si sa vorbim putin despre ele. Dupa ce am terminat a vrut sa si lipeasca, si cum printre abtibilduri era unul cu un copac am zis sa facem un copac cu ...flori. Copacul e desenat de mine, colorat putin de Iulia si toate "florile" sunt lipite de Iulia. Dupa cladiri si lipit a trecut la decupat, intleg ca i-a placut cadoul nostru de 1 iunie.


Omida e facuta acum 2-3 zile, decupata de Iulia, lipita de ea, colorata de amandoua.
Dupa cadouri am intrebat copilul unde merge, a zis Muzeul copiilor, acolo am dus-o ca doar era ziua ei, a stat o ora cu tati la locul de joaca eu am plecat sa trag mata de coada prin oras, adica la fotografiat.
Din greseala am dat peste "Cina cea de taina", replica lui Giacomo Raffaelli, un mozaic care m-a facut sa stau cu gura cascata 10 minute, apoi alte 5 ca sa indraznesc sa fac o poza cu blitzul in bierica, si pana la urma tot una fara blitz a iesit mai bine. Mozaicul splendid, daca nu te uitai atent nici nu-ti dadeai seama ca e mozaic. Am intrat in Minoritenkirche dupa ce m-am tot chinuit sa o incadrez intre un tir si o alta cladire, nu am reusit si am vrut sa-i dau ocol in cautarea unui colt mai bun de fotografiat, mi-a atras atentia o usa mica pe care scria sa nu uitam sa o inchidem ... am intrat.

Eu plecasem cu gand sa pozez trandafirii din parc, am ajuns si la ei intr-un final si am stat putin:

Gandacul de azi..... si vrabiile de ieri

2 comentarii:

Unknown spunea...

Super poze! Cand o sa-mi iau un alt aparat foto, o sa te rog, sa-mi dai cateva lectii :)

Strumful spunea...

Iulia, nu am ce te invata...trebuie sa studiez eu mai intai.