duminică, 23 iunie 2013

Prima serbare

Vineri a fost prima serbare a Iuliei, diferita de serbarile pe care le stiu din tara, emotionant pentru mine, relaxant pentru copil. Nu scena, nu costume princiare, nu microfon, nu mamici cu flori si cadouri. Ne-au rugat doar sa fie toti intr-o singura culoare, rosu, atat, in rest au avut atelier de pictura, picuta pe fata, jocuri de memorie si o masa campeneasca unde fiecare mamica putea aduce cate ceva, daca vroia. Gradinita Iuliei e impartita pe grupe de varsta, 3-6 ani, am constatat ca ea printre cei mai mici din grupa(i-a prins bine sa fie printre copii mai mari) , si 1-3 ani cealalta grupa. Serbarea a fost simpla, au cantat toti un cantec, au dansat, fiecare in legea lui, au jucat o mica piesa de teatru totul cu participarea celor 2 educatoare. La final am primit mapele lor de gradinita si cei mici au mai primit un cadou din partea gradinitei. Dupa serbare fiecare copil s-a dus la joaca, Iulia s-a dus sa picteze cu prietena ei Laila.... Am stat cred ca peste 2 ore si copilul nu se dadea plecat. Incep sa ma gandesc cum o sa fie intoarcerea in tara, cum o sa fac sa nu judec si sa compar?
Un bilant mic
-Iulia intelege ce i se spune in germana si executa
-a inceput sa si vorbeasca in germana la gradinita dar si acasa
-eu una m-am oprit cu invatatul limbii germane de cand nu s-a mai tinut cursul ... insa Iulia intreaba iar eu trebuie sa caut si sa raspund.

7 comentarii:

andru spunea...

O sa fie tare greu sa nu judeci si sa nu compari :( ... Eu ma bucur mult ca ati avut asa o experienta frumoasa in locul serbarii!

Strumful spunea...

Andru, incerc sa vad lucrurile bune de la noi, trebuie sa existe.
Da, a fost relaxant, copiii nu au stiut ca au serbare, noi am privit amuzati cam ce fac ei intr-o zi normala de gradinita.

Iuliana Stefanescu spunea...

Ar fi foarte sanatos sa nu compari... daca ai puterea asta. Dragut ca acolo parintii primesc porofoliu... sunt amintiri frumoase!

Strumful spunea...

Iulia, vedem cum o sa fie, ma gandesc=lamentez incepand din septembire .

Kamelia spunea...

si eu zic ca vei compara inevitabil... nu mai puteti ramine? :D

Strumful spunea...

Incep sa ma gandesc cu groaza la intoarcere, insa Iulia imi tot zic ca ii e dor de Pitesti, nu stiu de unde a scos-o si pe asta, dar tot repeta ca vrea la Pitesti.

cristina spunea...

nu poti s-o tii acolo? trebuie sa te intorci la scoala?