duminică, 23 iunie 2013

Prima serbare

Vineri a fost prima serbare a Iuliei, diferita de serbarile pe care le stiu din tara, emotionant pentru mine, relaxant pentru copil. Nu scena, nu costume princiare, nu microfon, nu mamici cu flori si cadouri. Ne-au rugat doar sa fie toti intr-o singura culoare, rosu, atat, in rest au avut atelier de pictura, picuta pe fata, jocuri de memorie si o masa campeneasca unde fiecare mamica putea aduce cate ceva, daca vroia. Gradinita Iuliei e impartita pe grupe de varsta, 3-6 ani, am constatat ca ea printre cei mai mici din grupa(i-a prins bine sa fie printre copii mai mari) , si 1-3 ani cealalta grupa. Serbarea a fost simpla, au cantat toti un cantec, au dansat, fiecare in legea lui, au jucat o mica piesa de teatru totul cu participarea celor 2 educatoare. La final am primit mapele lor de gradinita si cei mici au mai primit un cadou din partea gradinitei. Dupa serbare fiecare copil s-a dus la joaca, Iulia s-a dus sa picteze cu prietena ei Laila.... Am stat cred ca peste 2 ore si copilul nu se dadea plecat. Incep sa ma gandesc cum o sa fie intoarcerea in tara, cum o sa fac sa nu judec si sa compar?
Un bilant mic
-Iulia intelege ce i se spune in germana si executa
-a inceput sa si vorbeasca in germana la gradinita dar si acasa
-eu una m-am oprit cu invatatul limbii germane de cand nu s-a mai tinut cursul ... insa Iulia intreaba iar eu trebuie sa caut si sa raspund.

7 comentarii:

andru spunea...

O sa fie tare greu sa nu judeci si sa nu compari :( ... Eu ma bucur mult ca ati avut asa o experienta frumoasa in locul serbarii!

Strumful spunea...

Andru, incerc sa vad lucrurile bune de la noi, trebuie sa existe.
Da, a fost relaxant, copiii nu au stiut ca au serbare, noi am privit amuzati cam ce fac ei intr-o zi normala de gradinita.

Unknown spunea...

Ar fi foarte sanatos sa nu compari... daca ai puterea asta. Dragut ca acolo parintii primesc porofoliu... sunt amintiri frumoase!

Strumful spunea...

Iulia, vedem cum o sa fie, ma gandesc=lamentez incepand din septembire .

Camelia spunea...

si eu zic ca vei compara inevitabil... nu mai puteti ramine? :D

Strumful spunea...

Incep sa ma gandesc cu groaza la intoarcere, insa Iulia imi tot zic ca ii e dor de Pitesti, nu stiu de unde a scos-o si pe asta, dar tot repeta ca vrea la Pitesti.

cristina spunea...

nu poti s-o tii acolo? trebuie sa te intorci la scoala?