duminică, 13 ianuarie 2013

Cumparaturi la Viena

SCS, Maria Hilferstrasse sau Parndorf?
SCS, este un mall mare cu multe magazine in general permisive ca pret(H&M, Mango, C&A, Zara, Bershka), daca nu te gandesti ca vrei bijuterii sau haine de mare designer(in magazilele astea eu nu intru, ca .....), e un loc bun sa-ti faci cumparaturile, mai ales ca e presarat cu multe baruri si restaurante,pe toate gusturile, iar cand faci cumparaturi te apuca si foamea. Ieri cand am fost erau foarte multi romani.
Parndorf, e un outlet din afara Vienei, cam 50 de km, seamana cu un mini orasel, in care casele sunt magazine,atmosfera e frumoasa, parcarile mereu pline, te cam lupti in perioada reducerilor pentru un loc de parcare decent, dar poti sa parchezi si pe strada , ca tot romanul. E plin de romani, unii care vin special sa se aprovizioneze pentru bisnita, altii pentru mici cumparaturi uzulale, dar a nu se face greseala sa-ti certi omul pe diverse motive ca 10 perechi de ochi se intorc spre tine. Daca e sa ma intrebi pe mine, reducerile de aici din magazine sunt si acolo la colectiile de sezon, singura diferenta e ca unele magazine gen Mango au foarte multe haine din colectii vechi la preturi mici, 3 euro un tricou, 10 euro o pereche de blugi, dar nu toate magazinele au pomana asta la preturi, sincer. Aici ca plus sunt firme ca Prada, Burberry, Gucci,.... care in SCS si pe Maria Hilferstrasse, nu le gasesti.
Maria Hilferstrasse, este o strada faimoasa, cand e vorba de cumparaturi, situata aproape de centrul orasului, se ajunge usor, cu metrou, tramvai, autobuz, dar nu asta conteaza, are fix magazinele care ma intereseaza pe mine(Desigual, Mango, Zara, Swarovski, Only, Levis, Humanic, H&M, Jones, L’Occitane, Promod, Benetton si altele). Facand comparatie intre Maria Hilferstrasse si SCS, pot spune ca pe Maria Hilferstrasse reducerile sunt mai mari, exemplu, Benetton intre 50-70 % iar in SCS 30%. Desigual, pe Hilfer, reduceri maxim de 50% la multe articole, in SCS, mai putina variatie la articolele reduse. Salamander, pe Hilfer 50%, in SCS 20-30%. Maria Hilferstrasse, este aglomerata maxim mai ales sambata, dar tot ramane preferata mea cu mult inainta SCS-ului si a Parndorf-ului.

12 comentarii:

ileana spunea...

Nu pot decat sa-ti doresc spor la shopping :))

Strumful spunea...

Ileana, am pierdut startul, au ramas doar masuri mari la cizme, din alea imi trebuiau, in rest, mi-am luat o pereche de blugi si o bluza.

http://cefacinweekend.wordpress.com/ spunea...

Eu am mai gasit lucruri dragute si destul de ok ca pret, dupa Parndorf, mergand spre Viena, pe partea stanga. Tot un outlet era, dar nu-i mai stiu numele si nici nu stiu daca mai exista...

Strumful spunea...

Nu avem masina, anul trecut am avut o masina inchiriata si am fost, insa alt outlet nu mi-a sarit in ochi, dar noi am mers pe autostrada.

Anonim spunea...

hi!,I love your writing so a lot! share we be in contact more approximately your
post on AOL? I need an expert on this space to solve my problem.
May be that is you! Having a look ahead to see you.

my webpage :: youth baseball player

Anonim spunea...

I've been browsing on-line more than three hours these days, but I by no means found any fascinating article like yours. It is beautiful value sufficient for me. Personally, if all web owners and bloggers made good content material as you probably did, the internet will be a lot more helpful than ever before.

Also visit my web-site :: short throw

Anonim spunea...

I all the time used to read article in news papers but now as I am a user of internet thus
from now I am using net for articles or reviews, thanks to web.


my weblog ... geneva motor show

Anonim spunea...

Thanks for every other informative site. Where else may I get that type of info written in such an ideal method?
I've a mission that I'm simply now operating on, and I've been on the look out for such information.

My webpage toys for kids

Anonim spunea...

This is very interesting, You're a very skilled blogger. I've joined your rss feed and look forward to
seeking more of your fantastic post. Also, I've shared your site in my social networks!

Look at my webpage ... baseball bat reviews

Anonim spunea...

Quality articles is the main to invite the users to pay a quick visit the web page, that's what this website is providing.

Feel free to surf to my web-site ... rx7 for sale in california

Anonim spunea...

Pretty! This was an incredibly wonderful post.
Thank you for providing this info.

My blog post rx7 for sale in california

Anonim spunea...

Appreciate this post. Will try it out.

Feel free to visit my web site :: jugs baseball pitching machine