miercuri, 26 iunie 2013

Möbel Museum Wien

Muzeul Mobilei , se lasa destul de greu gasit pe Mariahilferstrasse pentru ca intrarea este printr-un gang, semnalizarea nu-i prea evidenta la cate sigle de magazine sunt, dar l-am gasit, in fond el m-a gasit pe mine de saptamana trecuta cand ne-am privit ochi in ochi ..iar eu mi-am promis ca vin sa-l vad. Muzeul are in perioada 6.03-18.08. 2013 o expozitie speciala despre Maximilian von Mexiko, unde nu se pot face fotografii. In rest in muzeu se pot face poze cu mici exceptii pe care le-am respectat. Muzeul se axeaza pe Sissi, cum era si evident destul de mult pe filmul care a facut-o celebra pe Sissi. In muzeu sunt expuse mobilele care au facut parte din recuzita filmului, tablouri cu imparateasa, cu fiul ei, si multe mobile din diferite palate apartinand diferitelor personalitati, dar si obiecte personale, ceasuri, picturi in acuarela, bibelouri superbe si altele.
Prima camera unde obiectele par inghesuite mi-a palcut cel mai mult, am stat si am cercetat, am incercat sa fac poze dragute, nu avem lumina, asa ca mai mult am privit:

Celelalte camere au mobila frumos aranjata si cu explicatii in engleza si germana.

Candelabrele mi-au placut mult, oare cum era daca si noi ne apreciam istoria?

5 comentarii:

Unknown spunea...

In Viena gasesti muzeu... despre orice si chiar e foarte bine! Frumoasa mobila, impresionanta, mult prea incarcata pentru tendintele de astazi... Imi place ca ei chiar pastreaza, respecta si "vand" bine istoria!!!

Strumful spunea...

Incarcata din punct de vedere istoric e sigur. E un muzeu frumos si m-a luminat putin in privinta vietii aristrocratilor.

Camelia spunea...

imi plac mult candelabrele!!!

Strumful spunea...

Si mie, fusesera prin tot felul de palate, si apoi stranse la depozitul de mobila, devenit Muzeu.

Strumful spunea...

Si mie, fusesera prin tot felul de palate, si apoi stranse la depozitul de mobila, devenit Muzeu.