duminică, 9 iunie 2013

Castelul broastelor


Castelul nostru nu e prea complex, are doar 2 turnuri detasabile si o curte cu piscina pentru broaste. Iulia in momentul acesta se joaca in curtea castelului, sunt curioasa daca maine ii mai da atentie.
Inspiratia pentru castel o avem din mai multe surse:Castelul curcubeu, Castel din carton facut de Melly, Castelul ...dintre nori si Castel din materiale reciclate.
Iulia a colorat foarte mult, eu doar am retusat.
Si o colectie frumoasa-Reciclăm şi ne jucăm :

14 comentarii:

Adriana spunea...

Foarte frumos castelul vostru!

Unknown spunea...

Ce frumos e! E o idee minunata! Ne place mult castelul vostru.

Strumful spunea...

Sunteti dragute, nu are multe turnuri, dar l-am facut sa-i fie usor sa se joace cu el. Sunt curioasa daca azi il mai include in jocurile ei.

Diana spunea...

E grozaaaaav! Vreau si eu sa ma joc cu ea acolo. :D

Unknown spunea...

Si mie imi place foarte mult castelul vostru!

Strumful spunea...

Di, o sa ai timp sa te joci cu Iulia din septembrie, doar esti prietena ei.
Iulia, sa vedem daca atunci cand vine mandra de la gradinita se mai joaca.

Dani spunea...

Ce frumos şi ce colorat este castelul! Foarte bine v-a ieşit. Poate îl adăugaţi şi în colecţia Reciclăm şi ne jucăm. :)
http://coloryourlifeinjoy.blogspot.ro/p/colectia-reciclam-si-ne-jucam.html

Strumful spunea...

Multumesc, l-am adaugat, acum adaug si suportul pentru pixuri.

melly spunea...

Castelul vostru a ieşit absolut superb. Imi place foarte mult cum l-ati decorat.

Strumful spunea...

M-a placut sa-l decorez, in rest nu am pus multe turnuri ca nu erau practice, daca o sa fie cerere de turnuri adaug.

melly spunea...

Si se joaca cu el? Ca Bea isi tot duce inauntru jucarioare, le tot schimba pozitia. A lipit si abtibilduri pe el :)

Strumful spunea...

Melly, acum castelul este al rechinilor, si al animalelor domestice. In curte stau animalele domestice linistite, iar in piscina se bat rechinii pe un peste anemona:). Deci si Bea a lipit abtibilduri, IUlia dupa ce s-a uscat vopseaua asta a facut primul lucru.

sakura spunea...

vaaaai. dar e superb!
Broastele si rechinii sigur se simt rasfatati in castelul acesta.

Voi aricum vizitati multe castele. era si timpul sa va faceti unul al vostru ;)

Strumful spunea...

Sakura, acum tot cu castelul se joaca, .....ii da vitelului sa bea apa si zica ca-l hidrateaza:D.