joi, 6 iunie 2013

Jocuri

I-am cumparat Iuliei 2 jocuri, unul cu alfabetul limbii germane sub forma de puzzle rotund si care are si numerele de la 1 la 24, numerele au cate o imagine asociata cu numarul corespunzator de obiecte. Iulia s-a descurcat singura pana la 9 cu numaratul si imbinatul cartoanelor apoi a cerut ajutor. La puzzle am ajutat-o eu, dar i-a placut mult si nu m-a lasat sa-l desfac 2 zile, pana a uitat de el, zarul este de la jocul numarul 2.


Jocul numarul 2 este matematic, are zar si arata cam asa(nu a fost foarte incantata, oricum puzzle-ul cu litere e greu de egalat):

Ambele jocuri noua ne sunt utile, si acum sunt in cautarea unui joc care sa ma ajute sa o invat ceasul.

3 comentarii:

melly spunea...

Foarte frumoase jocurile. Al doilea il avem si noi in varianta de la Ed. Gama cu scobby doo.

Jocuri pentru a invata ceasul care ne ajuta pe noi e un ceas puzzle si un ceas facut de noi. Acesta este ceasul puzzle http://kemell.k5.ro/wp-content/uploads/2013/02/puzzle-incastru-din-lem-ceas.jpg

Iar ceasul facut de noi http://kemell.k5.ro/mami/activitate-pentru-copii-mici-exersam-numerele-cu-un-ceas-facut-dintr-un-carton/

Inca nu am inceput activitati specifice, asteptam sa mai creasca, si sa vina un moment potrivit, suntem doar la etapa familiarizarii. Ceasul facut din carton a rezistat si inca il mai avem, ar trebui sa-l scot "in fata". Ii place sa mute arcele la ceas. La amiaza deja stie ca e ora 2 jumate, si mergem la nani, mai stie inca cateva faze ale zilei sa le arate pe ceas :) Avem un ceas cu baterie, care ticaie, si i l-am dat pe post de jucarie. O fascineaza si sunt sigura ca va avea efect in viitor.

Abia astept sa abordezi aceasta tema, curand as vrea sa fac si eu ceva organizat pe aceasta tema. Inca lucrez la marele calendar :)

Strumful spunea...

Melly, ceasul facut de voi este foarte frumos, il prefer oricand in fata altui ceas puzzle. Am observat la Iulia ca se joaca o data cu un joc si apoi revine la el greu, acum e la etapa decupatului si a desenatului dupa sabloane ,aparent alte activitati le-a dat uitarii. Inc anu am gasit joc ceas in magazine care sa-mi placa, mai caut, de facut ceas ca al vostru nu ma incumet, insa o sa incerc sa facem castelul.

Unknown spunea...

Sunt sigura ca jocurile sunt faine nu doar pentu Iulia :)