joi, 6 iunie 2013

Cartile momentului

"Călătorie printre ierburi și lumină" scrisa de Iulia Iordan si ilustrata frumos de Cristiana Radu(pe site-ul editurii Cartea Copiilor sunt cateva imagini din carte).

Am invatat despre plante, acum Iulia stie cum arata urzica, cicoarea , patlagina si inca altele.
Mergeam noi frumos de mana pe strada si o aud" Mamiiiiii!!!! Uite urzica! Nu e asa ca e urzica? Era urzica identificata din carte. Acum avem obiceiul sa insiram toate plantele care le gasim in flora spontana, si pe care le cunoaste deja.
O intreb ce vrea sa-i citesc, si imi spune ca vrea cartea cu Luli(eroina principala) si pana sa ajung eu in camera Iulia ma asteapta cu cartea in brate cuibarita in pat. Trebuie sa-i citesc de unde am ramas cu o seara inainte ....si uite asa citesc pana adoarme in fiecare seara.
Dimineata la trezire citim "Winnie, melcușorul cel grăbit" scrisa de Annette Herzog, cu ilustrații de Evelyn Daviddi. Iulia doarme, eu ma apuc sa-i citesc, ii mai aduc si personajele din carte, sau improvizez pe moment personaje si incet se trezeste vesela...si asa ne incepem amandoua ziua zambind. Imagini din carte pe site-ul editurii Cartea Copiilor, eu am pozat coperta in graba.

Niciun comentariu: