marți, 4 iunie 2013

Inspiratie

Am intrat azi pe blogul Buburuzei si mi-am adus aminte ce mult imi placea sa desenez acum multi ani. Am luat 2 creioane, unul H6 cu care am desenat la inceput pestele si unul 7B, care e gros si am desenat peste. Pestele a fost usor de desenat pentru ca am avut modelul celei care l-a desenat de la bun inceput. SA vorbim despre Japonia cum au facut Buburuza si mama ei o sa fie cam greu, nu avem nici o carte, pe moment o sa coloram pestele Koi cel slabanog:

Daca cineva doreste pestele, il scanez(adica-l scaneaza sot la munca) si-l trimit cu draga inima.
Pestele colorat pe graba cu gandul la decupat a aratat cam asa:
Cand l-a vazut prima oara s-a repezit la decupat, am oprit-o, si nu trebuia, mie greu sa ma abtin sa nu intervin .....

4 comentarii:

Unknown spunea...

Artistele mele preferate! :)

Strumful spunea...

Foarte inspirata am fost ieri, azi mia trecut, dupa cum ma asteptam.

Amintiri de buburuza spunea...

Tare frumos a iesit pestele vostru!
Noi dorim modelul :) Astfel o sa-l avem fara sagetile respective :)
Adresa mea de email este:
laura.m.smaranda@gmail.com
Multumim frumos!

Strumful spunea...

Laura, a trimis mail. Fac si alte desene, daca ai nevoie, cu multa placere mai ales ca le folosim si noi.