luni, 17 iunie 2013

Casa lui Mozart si provocarea mea.

Acum o saptamana am reusit sa vizitam si noi casa lui Mozart, eu cu Iulia. Trei etaje, turul incepe de la etajul trei, dupa etajul trei unde aflai povesti despre Mozart si persoanele din viata lui, pe copil il apuca lulu(adica pipi romanesc), caut toaleta, norocul nostru ca aici sunt indicatoare pentru orice, ajungem ,toaleta-undeva in subsol, rezolvam lulu si purcedem la vizitat. Etajul 2, tot povesti, tot tablouri in copie...nimic original, poate niste haine de pe alte vremuri,poate. Singurul loc captivant pentru Iulia a fost o scena dintr-un acvariu ca sa zic asa, unde se canta ceva de Mozart, nu-s culta nici la muzica, asa ca nu am retinut ce. Insa i-a placut Iuliei asa de mult ca am stat acolo o jumatate de ora(jocul de lumini, personajele proiectate, muzica, au incantat-o). Etajul 1, din nou nimic special, niste personaje, un servitor, o camera care era sau nu a lui Mozard, un suport de lumanare din timpul lui, cred ca singurul original, un patut mic din lemn intr-o camera decorata luxos, singura din casa, desi foarte mica. Deja la etajul 1 Iulia incepuse sa-si piarda rabdarea , doar a vazut Shop-ul- e la parter sau mai bine zis intre etajul 1 si parter. Am luat si noi ciocolata Mozart, si un creion cu un Mozard de ceramica, nu putem scrie cu el ca e prea greu. Ma asteptam la un shop mai bogat, cu figurine Mozart, nu aveau, cu instrumente muzicale, gen Safari Ltd, nu, nimic de genul asta, aveau cd-uri scumpe, ciocolata, creioane, si nimic ce vrei sa iei acasa ca sa-ti aduca aminte de Mozart.
Nu aveam voie sa facem poze in interios, asta nu m-a impiedicat insa niciodata:)), dar nu am avut ce sa pozez.
Intrarea a fost 10 euro, Iulia a primit si ea bilet spre marea ei incantare 0 euro.
Imi lansez singura o provocare, un MUZEU pe saptamana, de vizitat si apoi de scris despre el pe blog.

Niciun comentariu: