vineri, 7 iunie 2013

Un an din viata familiei Chit-Chit


Prima noastra carte de suflet, prima carte pe care Iulia a avut rabdare sa i-o citesc in fiecare seara cateva luni bune, cartea pe care am purtat-o Pitesti -Viena de cateva ori pentru ca mereu o cerea inainte de culcare. Un an din viata familiei Chit-Chit, este o carte care te invata ce este prietenia, o carte care te invata cum sa reactionezi in situatii limita, o carte care te invita intr-o lume magica , intr-o lume frumoasa a padurii, unde soriceii au case ca si noi oamenii, scoli, frati si surori care se iubesc si se ajuta intre ei.
Am cumparat cartea(de la un stand al Editurii Litera) pentru ca m-au fermecat ilustratiile(cand cumpar o carte Iuliei ma uit intai sa fie buna calitativ- noi am frunzarit-o aproape trei luni in fiecare seara, si este ca noua, apoi ma uit la ilustratii si in cele din urma la text ), cum am ajuns acasa am si citit-o, mi-a palcut asa de mult ca abia asteptam sa ajung la Viena sa i-o citesc si Iuliei. Carlos Busquets este ilustratorul si scenaristul, textul este de Alain Jost. Mi-am propus sa cumpar toate cartile aparute la noi ilustrate de Carlos Busquets(inca nu am reusit).

Acum, la aproape un an de cand avem cartea, revine la ea, vrea sa i-o citesc, si imi ramane treaza pana termin toata cartea de citit...

7 comentarii:

melly spunea...

Ce frumoasa e cartea voastra. Cat de nerabdatoare am asteptat si eu ca sa stea locului si sa aiba rabdare sa-i citesc fiecare pagina şi pana la capat, fara sa dea ea cate 2-3 pagini inainte :) Marele eveniment s-a intamplat cu cartea Pvestea puiului de arici de Lucia Muntean. O aveti? am si facut o activitate pe baza ei http://kemell.k5.ro/activitati-pentru-copii/rescriem-si-povestim-cartea-prin-desen/

Strumful spunea...

Melly, frumoasa cartea cu puiul de arici, faine si activitatile, sper sa reusim sa o cumparam. Adevarul e ca eu nu prea reusesc sa fac activitati pe marginea unei carti, dar iau si eu exemplu de la voi.

Dani spunea...

Cat de frumoasa este cartea, ce ilustratii! Multumim pentru prezentare, o trecem si noi pe lista. Noi nu am ajuns inca la momentul in care sa renuntam la rasfoitul cartii in timp ce o "citim" si bineinteles ca intotdeauna e mai interesant ce este pe versoul paginii de pe care citesc. :)

Strumful spunea...

Iulia la 2 ani si 8 sau 9 luni a inceput sa aiba rabdare sa-i citesc. Imi aduc aminte de perioada rasfoitului, uneori eram obosita de la scaoala si preferam sa-i spun eu povesti ca sa evit frunzaritul.

melly spunea...

CAnd primeste o carte noua, Bea la fel faci acuma, (are deja 3 ani si 7 luni), rasfoieste frenetica filele ... Acuma m-am obisnuit si cand cumpar cate o carte noua, o frunzarim de cateva ori bune pana cand are stare si rabdare sa-i citesc toate cuvintele :) O atrag activitatile inspirate din carte, si asfel putem recapitula povestea si astfel mai si ramane cu ceva cunostinte...

Strumful spunea...

Melly, Iulia acum are rabdare sa-i citesc, dar uneori dupa munca eu nu mai am putre, ma simt vinovata, dar solutie pe moment nu am , suntem singure pentru ca tati e la Viena.

melly spunea...

Nu te invinovati.. o sa recuperati!