marți, 1 aprilie 2008

Lalaieli

Ai am fost la dentist, mai am putin si scap....sau poate acum urmeaza greul:)), e ,cert este ca pe cand ma intorceam de la dentist in autobuz fiind imi pareau toate chiestiile ciudate, ba am vazut o baba gatita rau cu niste pantofi cuidati cu galben si mov si cenusiu, ba mi-am dat seama ca astia de la primarie daca ar putea ar pune dale din alea(galbene) de piatra in copaci, astia mereu schimba bordurile, ca de, fara borduri innoite nu poate sa iasa pitesteanul din casa!
Ce sa mai zic de autobuzul in care eram , soferul nu deschidea in nicio statie usa din dreptul lui...ca poate-l tragea curentul.....
Ajung acasa, toata lumea urla la televizor despre sumit, sumit-ul ce a paralizat Bucurestiul....., deci eu ce sa fac, sa ma uit la tv, nu, sa sitesc o carte mi-e lene, asa ca am facut niste subiecte pt lucrare, da am constatt ca nu-mi mai merge imprimanta, parca zisese ceva iul, da nu fusesem atenta.....asa ca ....lasa, tot dau lucrare, daca am promis:D

Niciun comentariu: