duminică, 13 aprilie 2008

Somn!

Am deschis laptopul ca sa scriu ceva, parea important, doar ca am si uitat! Primavara e de vina!
Diminata , la ora 5:06(stiu sigur ..cine naiba suna a ora asta?), suna telefonul fix!
Salut !
Ce faci? Te-am trezit?(acu de, e duminica, ora 5 dimineata nu-i ora mea de trezire, da na, acu' vorbesc, sunt treaza, cred)!
Ce parfum vrei?(Suna bine, da eu vreau sa dorm ...Stop, ai zis parfum?)
Pai, ce sa vreau...cred ca Miracle, da sa aiba lotiune de corp si gel!
Aha, ok, si altceva(puteam sa mai intamd coarda?) , a, pai si ce geluri de dus mai iti par tie interesante! Si pote si Cool water:D!
Ok, hai somn usor!
Nevasta de duce la somn, sotul bantuie prin aeorport dupa parfum!
Dupa ce adorm, suna iar telefonul, tot ala fix:D, aha, numai ca de data asta nu mai stiu ce am vorbit!

Niciun comentariu: