duminică, 6 aprilie 2008

Pui ars

Uneori ...duminica e zi de facut mancare! Azi , dupa ce am revenit din plimbari (soacra, prietena), m-am apucat sa fac mancare:D, manata de inspiratia de moment!Soacra mi-a dat un pui, un pui netaiat, adica taiat, dar neciopartit! Eu nu ma atig de carne de pui:D(iul stie), cu carne de porc am devenit prietena!
Asa ca Iul , se apuca el ca omul sa taie puiul, in premiera si pt el, reuseste, asa cred, ca nu m-am uitat prea bine...ca puiul e ucigas la vedere..barrrrrrr!
Bun, pui ciopatit, catalogat, bucati de friptura in castron, bucati de ciorba in oala! Victorie, acum nu mai trebuie mare lucru, dau drumul la foc si gata!
Da, gata......friptura e arsa, iar ciorba nu am incercat sa o gust, dar nici aia nu arata prea bine!
Asa ca am mancat cartofi prajiti !
Trebuie sa ma simt si sa nu mai gatesc pui, ca nu ne iese!

Niciun comentariu: