duminică, 13 aprilie 2008

Carti..citite

Vroiam mancare(din Kaufland), si pentru ca de fiecare data cand ajung acolo imi cumpar si o carte(asta-i traditie ...cam de cand s-a deschis la noi in oras)....m-am uitat si mi-au picat ochii pe "Aventurile intime ale unei prostituate de lux bucurestene"!
Dupa ce termin de citit, stau si ma gandesc...da de ce nu scrie nimeni "Aventurile unei neveste"? E?
De ce?
Ce nevestele nu au si ele o viata palpitanta? Intre santajat sot sa-si depuna sosetele in cosul de spalat rufe, intre facut mancare , facut mancare atunci cand nu ai chef(bine, cand nu am chef....mancam in oras sau gateste el), intre weekend-uri la munte, sau pe la tara, intre serviciu si nervii nevestei si calmul enervant al sotului...!
Cred ca trebuie sa apara si un jurnal al unei neveste!
Dar, intreabrea e, daca nevasta e fidela, clar si ea paote sa umple un juranl, dar cine-l cumpara?
Oricum , am gasit blog-ul autoarei BELLE DE NUIT

Niciun comentariu: