joi, 10 aprilie 2008

vreau...

Da, vreau sa merg la gradinuta mea, maine abia astept sa merg si sa analizez toate plantutele, daca au mai crescut, sa vad daca s-a prins trandafirul agatator, sa cercetez daca au mai crescut crinii!
Maine se anunta o zi grea, vine inspectie, si da, inspectia e o chestie tare importanta in invatamnt, desi eu stateam linistita in cancelarie si toata lumea se agita, era stresata, alerga dintr-o parte in alata, eu parca picasem acolo, si eram observator:D! Inconstienta? Realista? Distrata? Distrata e cuvantul care ma defineste in ultima vreme, uit chestii, merg in birou la Doamna Directoare, cu un scop maret(stiu eu sigur), sa-i spun ceva important, numai ca ajunsa acolo uit, vorbesc despre alte x chestii, si ea imi spune altceva, si cand sa ies imi aduc aminte, spun pt ce venise, primesc aprobare:D, si ies, Staiiiiiiiiiiiii, da, mi-am adus aminte, trebuie sa ....ceva, aha, deci nu-s numai eu distrata:D!
Visez in disperare la o MAGNOLIE, sunt chiar indragostita de aceasta floare, dar nu pot sa-mi cumpar, pt ca nu stiu unde sa o plantez, nu stiu inca in ce pozitie o sa fie casa! Dar eu vreau , si o sa am:D! In drum spre casa cred ca am privit toate magnoliile, mai aveam putin si ma opream sa vorbesc cu ele, la scoala am intrebat pe toata lumea cine are magnolie, aveau 3 persoane, da na, nu aveau pui(adica ...copil de magnolie, cica dureaza 3 ani ca sa-l ai....)!
Da, mai vreau ceva, sa stiu si eu cine-mi citeste blogul!

Un comentariu:

Anonim spunea...

eu. de obicei.