duminică, 27 aprilie 2008

cozonac

Nu am mai facut nimic interesant in ultima vreme, cozonacul ...intra la chestii banale! Adica, vroiam cozonac de casa, mama nu avea timp, soacra iesea din discutie(barr), deci.....sa facem cozonac!
Aha, usor de zis, da pana caut reteta, toate retelele astea de cozonac sunt greu de citit de cineva nerabdator sa faca....aluatul pt cozonac!
Asa ca nu am citit nicio reteta pana la sfarsit, m-am uitat la poze cu cozonac:D, si m-am apucat sa fac ceva(a se intelege cozonac) dupa propria mea reteta(adica ..cum ma taie pe mine capul, si dupa nu stiu cate saptamani de scoala....:)), capul nu prea mai taie:D, revin)!
Fac cozonac dupa cum cred eu ca se face! :D Mda, e prima oara cand am transpirat in bucatarie:))(de la framntat cozonac)! L-am asteptat sa creasca, l-am asezat in tava, am tipat la sot sa nu intre in bucatarie ca-mi receste cozonacul. L-am bagat la copt, cu rugamintea sa creasca si el.....ca prea am transpirat la framantat....si el a ascultat, da, nu a crescut sa iasa din tava cum credea consortul, of!
Oricum, am mancat cozonac de casa, facut de mine, azi a fost obligat si tata sa manance, mama s-a oferit singura sa guste:D!
Oricum, de pastele asta prajiturile cele mai bune cred ca-s la cofetarie, incerc maine(sper sa gasesc cofetaria deschisa), ca merg la soacra .....si de, soacra tre impresionata!

Niciun comentariu: