miercuri, 2 aprilie 2008

Clatite

Ajung mai devreme acasa, imi hranesc fratele:D, ca sot oricum nu mai am de cateva zile, asta pana sambata, cad se intoarce in tara! Dupa ce e fratele hranit, pleaca in graba, asta de fiecare data, fapt constatat de mine si Iul, e lasa, e si el student...cu licenta pe cap...!
Pleaca fratele, mai lenevesc si eu putin si ma gandesc....vreau clatite, si ma apuc sa fac clatiete, cand le termin, ghici cine bate la usa, mda, clar nu postasul ca el lasa chestiile in cutia postala, ......fratele, parca-i vad ochii bulbucati pe clatitele mele:)), evident isi uitase chieile de la cealalta masina la mine de cateva zile si acum vroia sa....e ce mai conteaza, mi-a jefuit farfuria de clatite si a si disparut:D!
Fratii astia, niste profitori:D!
Eu profit de el ....ca mi-e sofer, el imi mananca mancarea, deci un schimb.......bun!

Niciun comentariu: