duminică, 30 martie 2008

Vreau ploaie!

Sper sa ploua, gradinuta mea are nevoie de ploaie, floricelele pe care le-am plantat au nevoie de ploaie, pana si eu am nevoie de ploaie........si de linistea de dupa ploaie, de mirosul pamantului ud!
Mereu imi pare ca weekend-ul e prea alert, trece prea repede, mereu am prea multe chestii de facut, vreau leneveala, da se pare ce leneveala nu trege la mine!Azi am mai spart o farfurie, da oricum varianta cu farfuriile de plastic nu tine, eu le sparg si pe alea! Sunt o spargatoare de farfurii!
Adica vin si eu de la tara, ca omul , si sar pe vesele din chiuveta sa le spal:)), da uite na ca farfuria a preferat sa o sparg..ce atata spalat!
Am vazut un accident pe drum, uite de aia nu conduc................
Ma tot intreb de ce e asa corupta Romania(Acum ma refer la Invatamantul Romanesc)? De ce nu vede nimeni magariile care se fac? Si eu care credeam ca Inspectoaratele Scolare sunt monumente de cinste, da acum stiu calar ca-s monumente e coruptie!
Vrei sa cauti un om corupt..............simplu....te duci la Inspectoarat, dai de ei pe holuri peste tot, iar cei de la "Personal" fac legea, ei taie si spanzura, cum e pus x......inspector la personal, cum apare in locul Daciei 1100 din parcare un Peugeot, chiar nu vede nimeni? BA da, am vazut eu:)), asta dupa ce m-au fraierit, si au ascuns posturile din oras, bun , daca am observat, care-i pasul urmator?
Oricum postul nici nu a mai aparut pe net, deja l-a luat x persoana, si chiar la completare de catedra:D!
Nu se mai poate face nimic, legea a fost fentata! Pentru a cata oara in invatamant....cine mai stie!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Macar ploua.

:(
desi eu as prefera sa fie soare si cald.