joi, 22 ianuarie 2009

Un inceput bun de an!

Vestile bune continua! Da, asta este un an plin de vesti bune, asta exceptand criza, si politica..chestii care nu ma privesc direct pe mine, ca nu am nici cea mai mica influenta.....eu sunt mica, mica!
Asta-i blogul meu, bine e si blogul celor care-i controleaza continutul, ca de, traim intr-o tara libera, dar ignoram indiscretia la mail-uri si la telfoane.....deci....!
Vestile bune suna asa, Laura e insarcianta, Laura e o fiinta plina de zambet si de calmitate, si o profesoara foarte buna si foarte dedicata elevilor ei!
Magdoasa si-a luat apartament, si nu unul oarecare, ci unul cu 4 camere, abia astept sa ma mut in vacante cateva zile la ea, si sa ma plimbe:D!A, Magdoasa, tot blonda esti...pentru mine!
Tata a scos cartea mult visata, si acum vrea sa se inscrie in Uniunea Scriitorilor!
Eu , sa revenim si la mine, la mine vestile bune suna asa, am tocat 600 lei intr-o zi pe haine, e, un adevarat rasfat! Problema e ca ajunsa acasa...nu aveau loc in sifonier:)), trebuie sa mai dau niste haine, ca de cand sper sa slabesc.....tot pastrez hainele de slabanoaga!
Petru Sot vestea buna suna in felul urmator, carat nevasta dupa el in delegatie la
Bran:D, asa imi palce mie sa cred, i-am facut o favaore ca l-am insotit!
Di, a fost la Paris, si pentru ca ea a fost...dupa ce o sa vad toate pozele o sa-mi para ca am fost si eu(probleme cu capul)!
Si vestea geniala e ca Di, ne-a invitat la masa, nu mai gatesc macar o zi din week! Pup Di!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Asa deci, ati ajuns acasa. S-a terminat cu zapada si linistea.

Ma tot gandesc ce sa fac de mincare in weekend :) M-am si sfatuit cu maestrul bucatar bogdan care mi-a recomandat o chestiune pe care i-a facut-o odata cineva lui si care i-a placut. Apoi m-am consultat si cu alti maestri bucatari si cred ca am reusit sa-mi fac o idee despre ce veti minca. Mai ramine sa vad daca nu visez ceva mai bun la noapte si imi schimb ideile maine :)

ps: imi place sa ma tot gandesc la asta, o face sa para importanta.

Strumful spunea...

Di, noi asteptam! Deci, sa nu ne gatesti rata......barrrrrrrrr, nu suna bine, plus ca ratustele sunt frumoase! Eu deja ma gandesc la mancarea ta, stiu ca o sa fie tare bune, doar esti gospodinuta, cand vrei!