vineri, 30 ianuarie 2009

ce mai e pe la mine prin cap

"Mai copii, sunt obosit ca un caine!" Asa ne zicea noua tata la fiecare sfarsit de semestru sau la sfarsit de an scolar! Noi radeam, nu-l credeam(topaiam si faceam ca niste mici isterici, acu' eu sunt aia cu isteria...vezi de mica ....) evident, ce lagatura are un caine cu oboseala unui om?
Pai nu stiu daca are, dar acum expresia de mai sus imi descrie si mie starea!
Vacata asta e prea mica sa-mi revin, si apoi incepe un alt semestru-crunt! Sedinte cu parintii, explicat ca elevul e destept, dar trebuie sa-l mai mobilizeze si parintele, explicat ca nu putem schimba jumatate din profesorii de la clasa, si nu, nu-s eu vinovata ca nu-i palce fetei dumneavoastra italiana(pe cuvant), si nu, nu-i o metoda buna sa va bateti copilul(asa crede capul meu obosit), da, proful de istorie(stiu, stiu nici eu nu-l suport), da, dar e dedicat copiilor(aici iar mint), nu-l putem schimba(putem, dar trebuie sa ma stresez eu prea mult, si nu se face, sunt si eu mica), profa de mate, da nu se pune accent pe mate, stiu, nici macar nu suport profa aia, e prea increzuta, ce sa-i faci, nu-i nimeni mai destept in scoala ca profa de mate, of ..poate-mi citeste blogul!
Si daca citeste cineva despre care am zis eu ceva rau pe blogul meu,asta e, mereu am fost sincera, nu am suportat ipocritii, si am evitat pe cat am putut eu oamenii egoisti si invidiosi!
Si am invatat ceva , de prosti trebuie sa te temi, nu de cel destept si elegant!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Sa stii ca pana si eu ma gandesc de doua ori pana scriu de cineva de pe aici, cu traducerile astea automate ... ;) De modul tau direct acolo, in gura leilor ma minunez de fiecare data, incepand cu istoriile cu socrosenia ;)

Strumful spunea...

Da, si eu ma gandesc uneori, dar sunt persoane care nu-mi pasa ce cred despre mine! Clar in viata intalnesti fel si fel de oameni, mincinosi, fatarnici, barfitori......