sâmbătă, 17 ianuarie 2009

Prietenie

Uneori unele persoane apar in viata ta cu un scop, asa cum eu apar in viata unor persoane doar (poate)pentru ca le sunt un bun confesor si au incredere in mine, si au mare nevoie de vorba aia buna, asa si in viata mea sunt persoane in care am incredere si ma pot baza, sunt mandra de asta, pot spune ca am prieteni!
Prientenii adevarati sunt rari, si da, aproape ca-i numeri pe degetele de la o mana, daca prietenii adevatati sunt casatoriti atunci mai extindem degetele de la mana!
In facultate(si dupa) am avut o prietena cu adevarat buna(sunt sigura ca si acum era prietena mea, daca Doamne-Doamne nu se gandea ca are nevoie de un inger), apoi alti prieteni, alte cunostinte, si parca acum s-a stabilizat situatia cu prietenii, am invatat si eu in cine sa am incredere, si am mai invatat si ce inseamna confortul psihic oferit de un prieten adevarat, de un prieten in care te poti baza!
Sunt mandra ca am prieteni!
Si mai am si prieteni pe blog, persoane pe care simt ca le cunosc, stiu si ca e un frig crunt in unele colturi ale lunii, frig ce sper sa nu ajunga si pe la noi!

Niciun comentariu: