luni, 5 ianuarie 2009

A inceput!

A inceput un nou an, a inceput scoala, au inceput si durerile mele de cap(am avut la SAM ore), a inceput si lenea mea de a face mancare!
Nimic nou fata de 2008!
Nici macar nu cred ca daca intram intr-un an nou o sa fie altfel fata de anul care a trecut!
Cert e ca vacanta care a trecut a fost de departe cea mai buna vacanta de iarna de pana acum!
Ce-mi doresc eu in 2009?
Sa fiu mai calma si mai diplomata!
Sa ma bucur mai mult de lucrurile simple!
Sa calatoresc prin tara!
Sa am o saptamana de Grecia de stat cu burta in sus(relaxare, facut cumparaturi, plimbat)!
Astea-s dorintele care depind de mine!Pentru toata lumea care mai trece pe aici mult noroc, sanatate si tot ce e mai bun!

2 comentarii:

ina bixade spunea...

La Multi Ani!!! Un An Nou frumos!!!

Strumful spunea...

Multumesc! Si tie la fel!