sâmbătă, 10 ianuarie 2009

Lovita de inspiratie!

Este aproape 1 noaptea, iar eu ma simt lovita de inspiratie(asta dupa o sedinta de 3 ore cu parintii), si de iubire pentru porcusorul roz pe care l-am primit de Craciun!
Porcusorul meu cu ochii mici si megriciosi!Imi place pentru ca este amuzant, ma inveseleste..si pentru ca mie imi plac "porcusorii " in general!
Nu despre porcul roz(pot sa spun ca este si zburator, cand vine Sot la culcare, cum zboara porcul ) vroiam sa scriu despre um film e care l-am vazut in seara asta pe TVR1, un film putin de groaza "Oase fragile" cu Calista Flockhart(pentru ea am vrut sa vad filmul)!
Filmul a avut evident destul paranormal, si s-a terminat cu un adevar constientizat de mine....adica, am facut corelatii....intre cei pe care i-am vazut murind(sunt convinsa uneori ca exista ceva dupa, si "uneori" e bine zis, deci sa aberez in continuare )!
Filmul s-a incehiat cu ideea ca unele suflete raman langa cei e care-i iubesc!
Si mi-a picat fisa(sunt obligata sa spun, 3 ore sedinta cu parintii, 3 ore de copiat chestii in diferite foldere pentru cineva necunoscut si 6 ore la scoala...de aici eu sunt mai receptiva catre paranormal), adica mi-am adus aminte, inainte de a muri tataie ne spunea ca mamaie e undeva la picioarele lui il asteapta(tataie a murit la 6 luni dupa mamaie).....nu am crezut, stiu ca-l tineam de mana si-i spuneam ca o sa fie bine!
Inainte de a muri celalalt tataie ne spunea ca la picioarela lui sta pe pat fiul lui(murise mic, nu mai retin din ce cauza), oricum noi credeam ca aiureaza! Cert e ca in nopatea cand a murit celalalt tataie mama inainte de a adormi a zis ca in noaptea asta o sa moara! Am intrebat de ce? Iar mama a zis ca l-a vazut trecand prin fata geamului! Am rugat-o sa doarma cu mine si in noaptea aia am primit telefonul!
Dar filmul, cele doua cazuri din viata reala.....lasa loc de intrebari!
Nu-s o buna scriitoare, nu-s capabila sa transmit ceva prin scris, dar eu scriu(cu incapatanare, uneori)!
Poate ca e renconfortant sa credam ca atunci cand murim ne asteapta cineva, poate ar trebui sa merg la somn, dar stiu sigur ca uneori s-au intamplat lucruri pentru care nu am gasit explicatie, dar le-am pus intr-un colt de memorie, si aproape au fost uitate!

3 comentarii:

Anonim spunea...

Sofia, mai multe idei la tine in postare, mai multe idei disparate si in comentariul meu.

Impresionante experientele tale paranormale din familie! Dumnezeu sa ii ierte pe cei dusi si, daca s-au intalnit dincolo cu cei mai dragi dintre cei de aici poate ca, vorba ta, nu ar trebui sa ne mai sperie asa marea trecere.

A propos de pasiunea pentru porci, am fost saptamana asta sa asist la niste ore intr-un liceu. Intr-una din clase, un laborator de engleza, profesorul avea tapetati peretii cu poze de porci si avea sute de mastupenii de plus si portelan in forma de porc prin clasa, primite de la elevi. Undeva pe un perete era o tablita ca un numar de masina pe care scria "pig lover". Asa ca sa ii spui lui Sot ca se poate si mai rau decat un singur porc in patul vostru si poate isi mai indulceste atitudinea fata de el sa nu ii mai cheme si pe altii ;)

Strumful spunea...

Sot face porcul sa zboare din motive necunoscute:D! Eu nu-s faca porci, dar porcul roz e tare frumos si expresiv, imi place mult!
Iar alte jucarii sunt jos pe langa pat, sunt prea mari ca sa fie tinute si in brate!Dar nu pot sa le dau, cred ca-s egoista cand vine vorba de jucariile mele!

Anonim spunea...

mai scrie si tu ceva pe aici, ca tot intru si astept ceva nou si iar plec dezamagita.

fac reclamatie daca nu scrii, sa stii!