sâmbătă, 31 ianuarie 2009

Mai vreau ceva

Ce mai vrei, nevasta? Asta ar intreba Sot(exasperat de chestia aia care topaie,vorbeste tare uneori, doarme mult, mananca mult :)), vorbesteeeeeee multtttt )!
A, pai acum nu vreau nimic de la Sot!
Eu vreau doar lectii de pictura, dar acum am inteles ca asta inseamna si lectii de culoare si nu mai stiu ce, dar tot vreau sa pictez! De 6 ani imi propun ca din toamna sa ma inscriu la Scoala Populara de Arta, si tot de 6 toamne uit! Vreau cu adevarat, deci nu ar trebui sa uit!
Mai vreau ca in vacanta asta sa ma odihnesc, adica concediul asta! Oare am sa reusesc? MAi vreau sa ninga si sa stau in casa la caldura si sa ma uit pe geam!
Mai vreau sa .......
Suficient, pentru saptamana asta!
Voi ce vreti, ce planuri aveti?

4 comentarii:

ina bixade spunea...

Eu nu mai stiu ce vreau, atita timp cit inca este iarna...astept sa treaca si apoi pun la cale actiuni:) acum sint blocata...si eu iubesc pictorii, am uitat sa iti scriu in email...am fost iubita unui pictor din Vancouver, Canada:), dar nu a mai apucat sa-mi traseze nudul, ca l-am parasit:) mi-a placut ca mi-a zis asa: "la cit esti de mica, nici nu-mi trebuie multa pinza sa te cuprind:) cit de artistic si...erotic, nu? hi hi hi chiar, o sa-ti trimit doua lucrari de-ale lui, sa vezi ce talentat este!!! te puuup

ina bixade spunea...

am uitat sa specific, pictorul de care ziceam, e roman-canadian:)
PS: eu nu am deloc artistic skills, nu sint in stare sa desenez nici un copil!

Anonim spunea...

Eu aș vrea să ningă, dar tu să stai afară în ninsoare și să bâțâi de frig. Na!

Strumful spunea...

:))! Ok, Antilopule, pentru tine ....acu astept sa ninga:))!