vineri, 21 martie 2008

lipsa de inspiratie

Nu mai am inspiratie, nu mai am nici chef sa scriu, oricum , nu s-a mai intamplat nimic interesant...!
Despre ce sa scriu, despre niste eleve care sa laudau in gura mare ca au facut-o chioara pe profa de geografie in fata, apoi au trecut repede la proful de fizica, el cica le-a dat lucrare, si banala lucrare, si cum se facuse ca nu facusera nimic nici la fizica....e, apoi au simtit nevoia sa se laude cu ce facusera ele la ultimul chef la care bausera cam mult..........cum una dintre ele ramasese acasa la domnul X, insurat de felul lui, dar nevasta plecata( ea stie pe unde), si cum vezi Doamne, "bunul domn", sponsorizase drumul minorei la scoala( a doua zi:)), oricum ea era tare fericita ...si aprecia gestul)! Unde sunt mamele acestor fete? Poate ca mai au si ele nevoie de un sfat, daca ma gandesc bine am si eu eleve care deja de la clasa a XI-a sunt mutate cu prietenii..si alte telenovele, ce au fetele astea, cred ca dispar barbatii de pe fata pamantului......! Ieri am mai auzit o fetita ce se lauda(sau poate ca ea se plangea , dar accepta situatia), de data asta de la mine din liceu........initial nu am dat atentie la ce zicea, dar cand a pomenit cuvantul soacra, mi-am ciulit urechile( cand aud cuvantul asta..mor de nerviiiiiiiiiiiiii, rauuuuuuuu)! Cica, a ei soacra avea pretentii, vroia sa mearga aia mica sa o ajute la muncile de primavara razoare..si alte chestii.....si ea.....ce sa faca s-a dus! (bine mai, in gandul meu, tu nu ai parinti, tu stai sa te calce asa in picioare.......)! Da ce pot face eu? Lasa mai bine sa ma gandesc la ale mele..........si la soacra mea..........:)). care face multe chestii haioase...dar cui ii mai pasa:))!
Am fost la dentist, dragut dentist, fizic, meseria inca nu m-am convins ca si-o stie(dar sa speram ca da, )!
Prima oara cand am fost, m-am dus pt o masea, el a presupus ca trebuie sa rezolve si caria de langa fara sa-mi spuna, si a rezolvat-o , dar a atins nervul...deci peste o saptamana m-am prezentat din nou la el, ii arat ca ma doare maseaua aia de langa aia pe care a plombat-o, el zambeste si-mi zice ca probabil a atins nervul cand a plombat-o si pe a doua..eu socata, pai...eu am crezut ca numai o masea ati plombat, ma rog....ma aleg cu nervul scos, cu durerea aferenta si cu inca o vizita!
Ieri, merg pt o alta carie, aflata intre 2 masele(premolari:D).........dar daca tot ma anesteziaza zice omul ca mi-o face si pe a treia...deci ..ieri mi-a scos nervii de la o masea si de la 2 premolari:D............si inca nu mi-a trecut durerea ....asa ca stau si bolesc acasa:D

2 comentarii:

Lucian spunea...

intr-o vreme mergeam la serviciu cu autobuzul. era plin de elevi si cate mi-au auzit urechile... chestia e ca multi sunt foarte teribilisti si se lauda cu cele mai idioate lucruri.
luni am programare la dentist, sper sa nu fie super-oferta si sa-mi rezolve 2 carii la pret de una :)

Strumful spunea...

E, ultima data am stat la dentist o ora si 20 de minute pe scaun, eram transpirata si imi venea sa-l musc de mana!
Oricum , mi-a mai facut 2 programari, sa se asigure omul ca-mi "termina" toate maselele!