vineri, 7 martie 2008

Ameteala

Nu am ineput prea bine ziua!
Ma duce sotul la statie cu masina, dar eu am bombanit tot drumul ca parca am vorbit eu cu Marinela sa o adun si pe ea de acasa, sa mergem amandoua la scoala! Bomban , bomban, dar tot nu-mi aduc aminte daca am promis sau nu! Oricum , ajung la scoala, Marinela nicaieri si mai era si 8:05, fug la geanta dau telefon:D! Unde esti?Ti-am promis eu sa vin sa te adun din fata blocului? Spune!
Ea, calama si linistita, vin, sunt in fata scolii:D, si nu, nu mi-ai promis ca vii sa ma iei de acasa:D! Oau , rasuflu usurata! Orele au trecut repede, copiii astia clar simt miros de primavara, sunt mai veseli si m-au inviorat(chiar agitat) si pe mine!
Termin orele , imi pun fundul in maxi -taxi! Urca si un elev si zice "Sarumana", :D, eu vesela! Buna dimineata! Procesez si eu, proceseaza si elevul, el zambeste, mie imi vine sa-mi dau o palma in cap:))!
E, sa trecem peste asta, cobor din maxi -taxi asta, ajung in altul, ma urc in fata, ca de....! Asa e soarta! Pe la jumatatea drumului, usa nu se mai deschide, aia din spate, asa ca pana acasa, am fost usier la maxi-taxi, nu de alta, da sa coboare soferul, sa ocoleasca masina(a facut asta de 3 ori:D), am zis sa fiu si eu de ajutor!
Ajunsa in oras...trec pe la soacra, ca de, iubirea de soacra e mare, deci , trebuie vizitata :))!
A, s-a intamplat si ceva frumos, am primit flori de la Iul !:D

Un comentariu:

Anonim spunea...

:)))))
buna dimineata? :))) hihihihi
se mai intampla :D