miercuri, 26 martie 2008

mov

Sofia vede, Sofia vrea! Bine ca nu-i vorba decat despre haine si sandale:)), pana acum! Asa, ma plimbam eu linistita si absenta ......printr-un magazin si ce vad.....un sacou mov:D si o fusta perfect asortata:D, la,la,la!
Dau eu tarcoale prin magazin ,ma fatai pe langa sacou......vad cat costa(pret ok)...ma mai sucesc, si ma gandesc, lasa ca vin cu Iul, ca sa-si zica si el parerea!
Plec...deci, cu o mica strangere de inima, daca se vinde? Ma intalnesc cu Iul, ii povestesc despre costumul cel frumos....si ca-l vreau, il vreu, omul cedeaza, bine, daca-l vrei hai sa vedem!
Ajung eu in magazinul cu pricina, cu sufletul la gura, arat, placut si lui, acum la probat, gasesc sacou..probez..........venit naspa:(!
Nu ma las, mai caut prin magazin, poate mai gasesc ceva...mai probez si 2 rochii, una chiar draguta, desi nu se potrivea cu stilul meu, una ..e lasa, nu conteaza, bine ca am intrat in ea, mai greu cu datul jos:D! Ma mai chinui sa gesesc ceva dracut, si ajung la concluzia ca toate hainele de acolo croite ca naiba si pe deasupra si de proasta calitate! Eu plec botita..., Iul fericit......:))!

Niciun comentariu: