joi, 11 decembrie 2008

Vreau sa schimb ceva! Dar oare pot?

Ma trezesc cu greu azi , adica a sunat telefonul de la 8:00 la 9:00, iar eu mai deschideam un ochi vedeam cat e ceasul ...si inapoi la somn! Pentru ca am lenevit prea mult, a trebuit sa-mi cumpar de mancare pe drum, am pierdut autobuzul, asa ca am zis ca merg cu taxiul! In drum spre statia de taxiuri am intrat sa cumpar niste mandarine sa le duc fetelor(colegilor) la scoala!
Cand imi alegeam eu mandarinele, un domn statea la coada in spatele meu, eu politicoasa, l-am rugat sa cumpere ca eu mai am de ales!
Domnul a cumparat 3 cartofi(3 cartofi pentru care a platit 65 de bani)! Imima mea era mica, ochi plini de lacrimi, imi venea sa-i dau toti banii din portofel, dar nu am facut nimic, eram blocata! Domnul a plecat eu cu ochii in lacrimi si cu gura cascata!
Hei Roamania.......de ce nu faci nimic pentru ei? De ce trebuie sa existe oameni care nu au ce pune pe masa? De ce eu ca o tampita nu am dat toti banii pe care-i aveam? De ce am ramas blocata cu ochii in lacrimi, lacrimile nu ajuta, si stiam asta!
Am sa rog vanzatoarea sa-i dea niste bani de la mine de Craciun, dar oare o sa se simta jignit, sau vanzatoarea o sa faca asta?
Vreu sa fac ceva, desi acum e tarziu, trebuia sa fac ceva cad aveam ocazia!
Uneori regretele nu ajuta la nimic, trebuie sa faci acel ceva atunci cand il gandesti, sa nu astepti ...caci timpul e scurt, si viata e scurta!
Strangem bani, ne cumparam bijuterii, pentu ce? Nu e mai bine sa calatorim , sa vedem ceva, sa simtim ca am facut ceva cu viata noastra, sa ajutam pe cineva, sa oferim un sfat bun, sa ascutam pe cineva cand are necazuri si sa spunem o vorba buna, sa dam un telefon unui vechi prieten si sa-l intebam ce mai face!
Oare ce pretuim noi cu adevarat?
De ce vorbele din campaniile electorale sunt goale? De ce banii nu-s impartiti la cei care au nevoie si ei ii risipesc pe o campanie jalnica in care impart pixuri, caledare si lipesc afise peste tot?

7 comentarii:

Anda spunea...

Deci asa arata un blog vesel de nevasta? :) Nu am reusit sa-l citesc chiar pe tot, sunt foarte curioasa ce materie predai si unde? Asta pentru ca si eu visam sa devin profa de mate (chiar am urmat facultatea de informatica 2 ani, pana sa inceapa nebunia cu jurnalismul)...

Anonim spunea...

Bai, am intilnit si eu aceeasi situatie cu o babuta care voia sa-si ia mere, dar n-avea bani si de mere si de paine, asa ca a ramas numai cu painea. Numai ca, eu auzind-o ca intrebase, am avut timp sa si reactionez - ca si eu eram tot la luat de mere. Si in loc sa iau doua mere cate imi trebuiau mie, am luat doua kile si cum era in spatele meu la casa, le-am platit si i le-am lasat ei.

Acuma, cum sa-ti zic, te confrunti cu o rusine fantastica atunci cand sa ii dai ceva unui om care nu-ti cere nimic. Si n-am stiut cum sa i le dau practic. Le-am platit si le-am lasat pe tejgheaua vinzatoarei, si am zis ca sunt pentru doamna din spatele meu, dupa care m-am furisat repede afara.

Nu ma descurc deloc bine in situatii de-astea.

Strumful spunea...

Anda, si eu am citit blogul tau, sper ca de acum inainte toate articolele tale sa fie vesele:D!

Strumful spunea...

Dia, calculata ca de obicei, tu ai facut ceva, eu ........am stat si am "bocit"!

Anonim spunea...

Of, am trait sa o vad si pe asta: un Strumf trist ... Dar pe care il inteleg.

Asa e, Strumf, e bine sa faci ceva bun pentru cine simti ca are nevoie cand ai ocazia. Data viitoare o sa reactionezi altfel, mai putin frustrant pentru tine. A fost o experienta.

Pe de alta parte, te inteleg. Poti intinde 10, 100, 1000 de lei cuiva cui crezi ca are nevoie, dar de obicei saracia decenta doare prea mult ca gestul asta sa nu loveasca umilind. Probabil ca exista si o arta a daruitului in situatiile astea care sa nu para dat de pomana, doar ca trebuie incercat si exersat. Succes! ;)

In alta ordine de idei, am pozat foaia aia pt tine, dar am schimbat calculatorul si nu am avut timp sa incarc softul aparatului sa descarc poza. O fac in week-end, ca intru in vacanta.

Anonim spunea...

Ai un suflet foarte frumos daca gandesti asa. Data viitoare sunt sigur ca te vei revansa. Eram tare curios daca te-ai lasat de blog si simteam un gol, ma bucur ca acum pot citi din nou blogul tau. Imi face foarte mare placere sa stii!

Strumful spunea...

Cris, multumesc pentru test! Raman dataore!
A, si ai vazut un Strumf nervos, unul vesel , unul in greva, unul enervat pe el ca nu reactioneaza la timp.....cred ca ai cunoscuti toti Strumfii din mine!
Ali, multumesc, sper sa scriu doar lucruri vesele in anul 2009!