joi, 18 decembrie 2008

Vacanta?

Vine vacanta, dar pentru elevi, pentru mine NU, eu sunt in activitate la scoala(imi da statul o caruta de bani, stiu eu sigur..ca doar sunt martir al sistemului de invatamant, oare cine e Ministru la noi?)!
Vacanta nu am, acum nu pare tragic, daca nu mai sunt copii la scola, nu mai tip la copilul omului, deci teoretic eu nu stiu ce sa fac la scoala, practic.....nici practic nu-mi vine nimic in cap!
Ce fac? Adica eu in strafundul subconstietului stiu ca trebuie sa lucrez la site-ul scolii si la nite afise, dar lenea e mare, si oricum nimeni nu ma plateste ,asa ca....? De ce eu?
Cum ....de ce? Pentru ca eu m-am oferit? Da, cam eu, recunosc !Deci nu ma pot plange!
Azi am avut 2 ore, clasa mea si inca o clasa(care o sa vina maine a colindat, deci trebuie sa fac ordine prin casa)!
Clasa mea care a luat cele mai mari note la istorie si la logica(tare mandra mai sunt de ei, dar ei nu stiu:D), tot clasa mea care azi avea sarcina sa-si faca cadouri, si evident ca au fost 70%(din care 2 si-au uitat cadourile acasa) din ei la scoala cand a fost vorba de cadouri, restul au gasit scuze banale(cumparaturi la Bucuresti,....)!Vroiam sa fie toti, vroiam sa-i vad ca o echia de 28, dar nu e mereu cum vreau eu!

Niciun comentariu: