marți, 2 decembrie 2008

Martea mea!

Cand incepe saptamna cu o zi de marti nu e chiar sanatos, asta pentru psihicul meu care trebuie sa suporte o colega ce ameninta(doar pe mine) ca divorteaza in fiecare zi cand ma vede(adica eu am considerat ca e cazul, nici o femeie nu e obligata sa suporte bataile si terorizarea psihica). Marti e si cand trebuie sa intru in cancelarie(cu coada intre picioare ca sigur au mai facut ceva ai mei, ori nu au invatat, ori nu au scris, ori a mai venit peste ei un val de note sub trei, val pentu care ei "nu-s vinovati")!
Azi marti am sesizat ca nu-mi mai merg toate tastele la laptop, tot azi mi-am uitat cablul de alimentare de la laptop acasa ,ceea ce a insemnat ca am predat doar 2 ore la video-proiector!
Tot azi mi-am sunat prietena si i-am zis ca vina sa ma adune de la scoala ca daca nu am sa crap de deprimare pana acasa cu laptopul in brate, si a venit(multumesc Adrienuta)!
Tot azi mi-a venit sa-i arunc cumparaturile in cap vanzatoarei de la Picolo Ivona, clar nu mai calc pe acolo:D!
Vreau inghetata, dar ma doare gatul, dar si aseara ma durea gatul si am mancat inghtata si nu am patit nimic, deci merg la inghetata!

3 comentarii:

Anonim spunea...

eu am racit. presupun, cel putin, ca am racit, ca altfel nu imi explic de ce am inceput de la o vreme sa tusesc si sa stranut. in rest nu cred ca sunt mai rece ca de obicei... de ce se numeste raceala, apropo?
oricum, e neplacut, dar nu cred ca inghetata te duce la raceala, asa ca si eu zic ca e buna. mi-am cumparat doua cutii mari de nirvana.

Strumful spunea...

Eu am tot doua, una mica aia cu cacao nu-i prea geniala, insa cea cu vanilie tare buna, dar nu se impaca prea bine cu gatul meu, insa eu insist!

Anonim spunea...

Mna, mna, inghetata!!! Cred ca e ceva in aer, ca si eu sunt in aceeasi situatie, mananc tot intr-o pofta inghetata. In ultimele doua, trei saptamani cat nu am facut-o toata vara. Si am doua sau trei feluri preferate: una cu menta si ciocolata bucatele, alta cu ciocolata amestecata cu totul si alta cu cacao si un fel de prajitura amestecata in bucatele marisoare prin ea. Si inca una, cu mure mari prin ea, deci patru.