joi, 4 decembrie 2008

Iubitul meu mustar

Cand eram prin liceu nu-mi lipsea mustrul de la masa, cand am ajuns la facultate mustarul a fost uitat(mancam la cantina). Azi cand am fost la cumparaturi de pe un raft plin de mutar mi-a sarit in ochi un mustar de Tecuci(cutiuta mica de palstic)!
Minunatul mustar a fost imediat devorat(jumatate),am mancat salata de viente cu mult mustar, pate vegetal cu mult mustar(asta nu avu un gust prea bun, dar mustarul genial, si oricum nu mai aveam salata de vinete), urmeaza acum o portie mare de cartofi prajiti cu mustar(cealalta jumatate, mai fac si reclama la mustar, banuiesc eu ca nu se supara nimeni, dar chiar e foarte bun)!
Dupa perioada mustar am avut perioada piperata, apoi perioada iute care deja e pe trecute ca revine perioada de mustar:D, o sa fie greu cand o sa trec iar la perioada piperata(Sot nu mananca piperat)!

5 comentarii:

Anonim spunea...

tu tii post? ca asa pare... din mincarurile insirate.. sau era doar o coincidenta?

cat despre mincare iute, florin recomanda mincarea indiana. el e mare fan. si de iute si de indiana. mai ales ca le shade bine impreuna. :)

ina bixade spunea...

si mie imi place mustarul si mincarea piperata...pofta buna

Strumful spunea...

Dia, nu tin post,adica tin post de gatit de la o vreme, nu mai am timp, deci nu mai gatesc!
Ina, trebuie sa incerci mustarul, e genial! Ce zici iti facem un pachet cu mustar si-l trimitem in USA?

ina bixade spunea...

Draga mea profa, avem mustar si aici,de toate felurile, dar multumesc ptr. oferta, sint invatata sa trimit pachete,(chiar azi am trimis unul in romania) nu sa primesc:) Mie imi place mult bucataria vietnameza, japoneza...cea indiana e prea greoaie, iar cind am zis de mincarea piperata, ma refeream la mild, ca daca e prea iute, nu pot sa maninc:) pofta buna din nou ca mi s-a facut si foame tot vorbind de mincare:) te puuuup, muahhh!!!

Strumful spunea...

Si eu te pup, si trebuie sa recunosc ca te si invidiez ca ai fost desenata....imi plac mult fotografiile tale, iar cele doua desene cu tine sunt geniale!
Eu trimit mustar daca vrei, sunt convinsa ca e cel mai bun din lume:D, asta ca nu am mancat asa de mult si apoi sa imi fie rau!
Pup!