luni, 1 septembrie 2008

Trecu'

Trecu' vancanta, nu stiu unde se duse', trecu' pe langa mine...!
Am auzit la televizor ca a trecut si vara!
Da! A trecut vara, cand am iesit dimineata afara....am batait de frig!
Oricum , dupa ce am batait de frig, m-am urcat intr-un taxi....sa ma duca la curs, ca eu eram sleita de ...lene sau plictiseala(nu-mi mai aduc aminte, cert e ca s-a scumpit biletul de calatorie e 1,7 lei, absurd de mult)! Taxiul era condus de o doamna, care era sa dea peste un mos cu dacia, da am trecut repede de momentul asta(solidaritate feminina), apoi s-a lansat o discutie despre generatia emo(discutie ramasa neterminata, lasa, e si maine o zi, daca ma satur sa astept autobuzul , merg din nou cu taxiul)!
Eu, nevasta gospodina, sa stau 8 ore la un curs?
Cine mai credea asta?
Si problema e ca mai am 5 zile de curs( am dat teste 3 luni....rezist eu si inca 5 zile) apoi e pentru mine, eu invat lucruri noi!
Termin cursul asta, dar incepe scoala, si eu in vacanta asta nu am lenevit nici macar o singura zi(aici apare oftica)!
Nici nu stiu daca vreau sa incepa scola! O sa fiu colega cu a mea verisoara, eu o sa ma satur de fata ei si ea de fata mea:))!
Nici nu stiu daca ne intelegem bine, in aparenta da, in profunzime..........cui ii mai pasa...trebuie sa trec la inavtat! Of!

3 comentarii:

manole spunea...

a trecut si pe langa mine...si vacanta...si vara!
spor la invatat! :)

Programare Sociala spunea...

Pai daca vrei sa te angajezi in alta parte, ce mai freci vere menta pe la scoala?

Strumful spunea...

Vere Antilop.....eu nu las invatamantul!
Imi place! Deci asta-i considerat ca un curs de perfectionare pentru mine!
Bine ca-mi mai citesti si tu ocazional blogul!