marți, 9 septembrie 2008

Vreau

Mai vreau vacanta!
Ma crede cineva ca eu am fost ocupata toata vacanta?
Vreau sa am o saptamana in care sa stau cu burta in sus pe o plaja PRIVATA(nu ceva gen litoral romanesc.....ca acolo am fost da n-a tinut relaxarea)
Sa ma balacesc in mare, sa mananc inghetata buna, sa ma plimb seara pe faleza........meritam si eu o Grecia in vara asta!
DA am ales literalul romanesc de 5 stele, si am avut asa:
-aglomeratie pe plaja si galagie multa
-plimbare pe seara....printre catei, si sticle de bere aruncate
- ingetata buna, dar eu ceream de vanilie si primeam de caramel.....sau alte combinatii asemanatoare ca si culoare
-mancare putina....ca de, trebuie sa tin la siluata
-nervi, da multi, nici acum nu mi-au trecut

Deci predez pentru o Grecia, sau de ce nu o Turcia pentru concediul urmator! Dar acum sa vedem ce mai ramane dupa experimentul celor de la CERN, poate a avut dreptate Nostradamus(am vazut la tv o tante care se batea cu pumnii in piept ca Dumnezeu.....lalalala, balarii, ce naiba cauta tanti pe post?)

Niciun comentariu: