duminică, 7 septembrie 2008

Pe la tara

Pe la tara toate bune, cat se poate de bune in conditii de seceta, dar se pare ca omul se adapteaza, mama deja se gandea ce animal poate sa creasca in desert....eu am zis ca poate un cactus.....da nu cred, ca si ala care-l avea s-a uscat!

Vie mancata de albinute, ca flori oricum nu mai exista..

Pisica (am alergie la pisici, dar imi plac mult) era lesinata de caldura



Catel ce a pus laba pe o bucatica de paine si nu vrea sa-i dispara!

pentru ca dusmanul il pandea........



Pisica sechestrata de Boxer:

SI cel mai fericit animalut.........

6 comentarii:

Anonim spunea...

superbe animalutele tale.
grozave...
pisicul mic vad ca a crescut :)
si motanul unde e?
si vacuta de ce nu ai pozat-o?

Strumful spunea...

Vacuta sau mai bine zis pe numele ei adevarat"Copilul vacii"...era la camp!
Nu stiu ce mai putea manca, dar era la "pascut"!
Motanul cel mare, vine doar dimineata acasa....e un motan cu personalitate!

Anonim spunea...

Strumfule, ce frumos e la tara la voi!!!!! Ce dulci sunt animalutele!!!! Ma duci si pe mine anul viitor la ele? Ca anul asta ... nici una la alta nu ne-am coordonat sa ajungem ... ;)

Strumful spunea...

Cristina, cu multa placere te duc sa vezi animalutele!
Vara viitoare ne intalnim sigur!

Anonim spunea...

pune o poza cu untul de la Copilu vacii...:))))

Strumful spunea...

Tu poti sa vrei, dar era la camp, si pe caldura aia.......