vineri, 29 august 2008

Mancare rapida!


Uneori mi-e tare lene sa fac mancare, sau pur si simplu nu am timp! Ieri a fost o zi in care nu am avut timp sa gatesc, asa ca pe seara am aruncat niste orez in oala, am ucis un dovlecel din ala cu coaja verde, am taiat 3 ardei si o ceapa si le-am pus pe toate la fiert! Am mai facut si o salata de rosii cu ardei copt(nu cred ca am inventat eu salata asta, dar imi place mult)!
Ce a iesit mie mi-a plcut, dar Sot a mancat orezul si a lasat toate legumele, cand ma gandesc eu ca vroiam sa mai pun si ciuperci si mazare:))!

3 comentarii:

Anonim spunea...

rapida, rapida...

Anonim spunea...

Salata de rosii cu ardei copti??? Ce ii pui ca dressing?

Strumful spunea...

Cristina, salata o fac asa:
-rosii
-ardei copt taiat patratele
-ulei de masline
-sare
otet nu pun ca ramane oricum de la rosii gust de acru!
Mie imi place salata asa!