sâmbătă, 5 iulie 2008

Ziua..nu mai stiu

Ce incepe prost se termina bine(mai am 2 zile)! Se pare ca mai vrem la mare:D! Poate tot aici, dar fara all inclusive, asta clar nu merita!
Am fost la sauna:D! In fiecare dimineata am pus ceasul sa sune sa vedem rasaritul, dar.....am adormit repede la loc! Nu am chef de scris.....vreu plimbare pe plaja, sa vedem daca vrea si Sot! :D!
A, mi-am recapatat pofta de cumparaturi, asa ca am napustit in bazar(nu am mai facut asta din facultate) si m-am dotat cu niste bratari:D(3 rosii si una alba), bine, nu-s pe gustul lui Sot, da mie imi plac:D!
Mai am o mica problemuta, ma uit mereu la emisiunea lui Mircea Badea, si el s-a luat de cei ce scriu pe bloguri, e un rau, rau, rau! Lui ii convine, are emisiune, spune ce-i trece prin cap, eu de ce sa nu am blog, si sa fac acelasi lucru???????

Niciun comentariu: