marți, 22 iulie 2008

Marti!

Ma trezesc eu ca o gospodinuta pe la 8:10(devreme, mult prea devreme)! Sot era acasa, avea sedinta, deci pleca mai tarziu! Din dormitor, ma trantesc pe canapea cu ganduri de somn:D!
Azi e miercuri, maine mergem la Magda la brad!
Pai, azi e marti!
Marti?
Nu, e miercuri!
Ma lamuresc in cele din urma ...e marti(Sot are dreptate..of)!
Am program de bantuiala prin magazine azi:D(este)!
Pleaca sot, deci ies si eu cu el din casa! In drum spre Marinela, incepe sa ploua de mama focului(na ca nimerira astia de la meteo) asa ca ma intorc acasa ! Dau telefon, bantuiala amanata! Pana aici toate bune!
Imi fac un fresh de gref cu lime(o juma), tai si o feliuta de lime..ca sa arate freshul bine(ca ala de la Hotel Saturn)...pana sa ajung cu el in sufragerie, jumatate era pe covor(poftim de spala)!
Imi vine chef sa gatesc! Normal, era sa ard si mancarea, dar am intervenit in ultimul moment, mancare salvata...Sot nu moare azi de foame(eu sunt la cura, si-am promis Antilopului....ca slabesc:)))!
PE langa mancarica ...vine si cheful de o salata de ardei copt!
Cand sa pun otetul in salata......adica dupa ce-l pun...poc....sticla de otet rosu(of, cat am cautat sa gasesc marca aia de otet) pe jos!
Acu' dai de sterge otetul de prin bucatarie si aduna ciourile!
Adevarat vroiam eu sa fie miercuri, cu motiv!
M-am gandit, nu ies din casa,ca la ce noroc am poate da o masia peste mine, sau nu, dau eu peste ea!

Niciun comentariu: