joi, 24 iulie 2008

CUGETARI FARA ROST!

Mereu avem nevoie de o persoana care sa ne inteleaga, care sa ne spuna adevaruri, in care sa avem incredere, pe care ne putem baza in orice situatie!
Cand o gasim ce facem? Il facem Sotul nostru? Pai da, eu asa am facut!
Dar am facut asta dupa 5 ani cand am fost ferm convinsi ca ce? Pai increderea a fost de la inceput, iubirea la fel, ce s-a schimbat dupa 2 ani de la casatorie? Tentati suntem sa spunem ca nimic(mintim evident)! Chiar daca e numai un act, actul ala l-a facut pe Sot sa fie dupa semnare (bine, cam 2-3 luni) foarte atent(mult prea atent), apoi toate lucrurile au revenit la normal din punct de vedere al atentiei? Nu! Nu cred, o casnicie inseamna mai mult, dar ce? Incredere, iubire, intelegere, comunicare, potrivire? DA, asta inseamna, dar mai inseamna si sa acceptam tot ceea ce este celalalt!
Toti cand am fost la munte ziceau ce ne potrivim perfect! Ce Dumnezeu inseamna potrividea in ochii celor din exterior? Ce vedeu ei si noi nu sesizam? Eu am raspuns(cu minunata-mi inteligenta....sclipitoare, si nu-s nici blonda)aparentele inseala, sa nu uiti asta(nu ma refeream la mine, da mai vazusem eu persoane care in public erau lapte si miere si acasa ....)!
Constientizez ca sunt persoana care nu se ascunde, care daca nu-i convine ceva spune, si daca nu spune i se citeste explicit pe fata! Dar cum poate sa spuna cineva din exterior ca ne potrivim perfect(de potrivit da, perfect e o utopie)!
Dar ce inseamna potrivirea? Pai....sa te dai unul dupa celalalt? Sa inveti sa-ti placa ce-i place si celuilalt? Eu cu Sot am descoperit ca avem multe lucruri in comun, ca ne plac acelasi lucruri(cam 93%, mie nu-mi place sa ma catar, nici nu vreau sa incerc, nu-mi place sa urc iarna la munte)
Revin..cu cugetarile...mai tarziu, desi nu cred, ca-mi piere inspiratia, dar promisiunea e promisiune .............si trebuie sa ajung undeva!
00:40
Acum stiu ce inseamna dragostea..atunci cand Sot imi lasa mie ultima gura de salata!
Cand imi cumpare bratarica, desi bugetul e pe butuci!

Niciun comentariu: