luni, 21 iulie 2008

Perioada portocalie

Portocaliu, asta e culoarea (care streseaza)!
Am zis ca vreau sa vopsesc holul, si culoarea sa fie portocaliu! Sot, a zis ok(acum nu mai poate spune ti-am zis eu), portocaliu sa fie(si a iesit aproape roz, culorile astea facute pe calculator:)))!
De cand am vopsit holul, caut in disperare accesorii portocaliiiiiiiiiiiiii! Asta ca sa ma conving pe mine, ca rozul portocaliu e portocaliu(n-a tinut, tot roz e)!
Si eu acum ce fac cu rozul? Si cand ma gandesc eu ca puteam sa fac holul mov(macar aste-i culoarea mea preferata), poate iesea..........tot roz! Lasa, vad eu cum dreg rozul portocaliu, mai o oglinda cu rosu si portocaliu(si cu putin mov evident:D), mai o aplica portocalie(aia nu tine, zici ca intri un bar.....dar ramane, macar acolo se vede portocaliu, Dia stie), mai un tablou(asta-i cam mov:D, da altul nu am:D, tin la el , deci ramane)!
Concluzie, cine vine pe la mine, este rugat(mare rugaminte) sa nu para socat de culoarea holului!

Niciun comentariu: