miercuri, 2 ianuarie 2008

puzzle

A venit seara victoriei, eu cu Iul apropae am terminat puzzel-ul de 1000 de piese(Primavara de Botticeli, data viitoare cumparam unul cu CAPELA SIXTINA)! Spun aproape, mai sunt 44 de piese:D, dar parca acum e cel mai greu! Daca-l terminam , mergem la pizza, ca de, frigiderul e plin cu chestii gatite in casa, avem si noi nevoie de-o pauza:))!
Acum , scriu din plictiseala, sau poate nu, da oricum pare ca nu am mintea la mine, e poate plecata cu sorcova? Nu stiu! Mananc fara oprire de 2 zile, si mai vreau si pizza? Sunt nebuna, clar! Imi place sa gatesc, da vad ca-mi place sa si mananc, gata, trebuie o revizuire de comportament, trebuie mai putina mancare si mai multa miscare:)) rimeaza, dar numai teoretic:)), practic...cine face salata mai buna ca mine?
Nu mai spun nimic, mintea tot nu-i acasa, asa ca mai bine ...mananc!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Bun, dupa ce e gata puzzle-ul ala, vin io in vizita sa vi-l stric. :D