duminică, 27 ianuarie 2008

azi

Am chef de scris, nu stiu ce sa scriu, dar stiu ca vreau sa scriu!
Iar am fost in Auchan si am umplut cosul de pomeleo, de data asta am luat 9(nu am mai comentat cand am vazut cosul:)), am zis ca oricum se mananca, da am vazut un nene burtos care se uita la cosul nostru razand si o tanti, care se uita mirata la iulica cum tot umplea cosul cu pomelo, da am zis......lasa ca nu stiu ce pierd:)))!
Sa vedem , ce am mai facut azi.....am fost la tara si am vazut ca pisoiul meu e mai gras si mult mai miorlait, adica el nu miorlaie, vorbeste cu mine:D, si eu il gadil pe sub mustati si vorbesc cu el...si el miorlaie:D, iubesc motanul ala, da trebuie sa-mi limitez iubirea ca toti motaneii pe care i-am iubit ...au fost calcati de masina:((serios, inca mai sufar dupa ultimul meu motalel, boss pisica< pisica am adaugat eu la numele initial).
Am fost , evident si pe la mama soacra, daca am fost pe la mama, nu puteam rata vizita si la soacra!
Asa, la soacra "nevasta", adica eu, am stat botita....si abia asteptam sa plec, soacra a stat latita pe canapea, si evident ca nu ne-a servit cu nimic, ca de......si Iul, a avut inspiratia sa plece si sa stau singura cu socrii 15 minute, care mi-au parut o zi intreaga:)) !
Oare toata lumea isi iubeste soacra ca mine?
E cazul sa fac un blog despre soacre?BARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
Stai, ca am mai facut ceva azi, da ce? DA, am facut melcisori cu lapte:D! cu lapte de la "copilul vacii", bine, copilul vacii nu mai e de mult copil, dar in facultate, asa era numita vaca mamei:D
Cred ca mi-e dor de perioada facultatii.....uneori:D!
A, si am vb pe mess acum cu un copil care-mi multumea pt tot ce l-am invatat...cat a facut info cu mine, nu stiu daca trebuie sa ma umflu in pene, sau sa ma gandesc eu si sa-mi dau seama ca inainte de a-mi spune asta intrebase cum sa schimbe tastatura din engleza in romana!
E, ce mai conteaza, a sunat bine cand mi-a multumit:D
Si, cam atat am facut azi! Pana acum!

Un comentariu:

Anonim spunea...

am facut si eu melcisori, ca mi-ai facut pofta. tare buni. cred ca mai fac si seara asta...

cat despre socri... cand merg cu umf pe la ei, de obicei ma lasa singura cu ei. si cu bunica lui la fel. ma duce pe la bunici si se duce sa zaca in dormitor cu bunica-su si pe mine ma lasa sa stau la taclale cu bunica-sa. treaba e ca sunt niste oameni ok, dar nu avem asa de multe de discutat... asa ca... imi dezvolt capacitatile de a discuta nimic fara sa tac. :) adica... vorbesc si eu despre vreme si altele :)