marți, 15 ianuarie 2008

cafea

Vreau vacanta, pentru ca-s obosita si pentru ca nu mai am chef de nimic! Oare citeste cienva ce scriu eu pe blog? :)),Adica ce aberez eu pe blog! E buna si ......aberarea, daca spui ce ai pe suflet.....iti mai trece:))
Eu acum nu am nimic pe suflet, dar am o durere de cap.............de ieri de la pranz, si nu-mi mai trece! Deci nu am chef sa fac nimic, da nici sa stau in pat nu pot, sa ies afara mi-e lene, oricum trebuie sa ies mai pe seara cand vine Iul...care e si el in aceasi stare ca si mine:))Concluzie, suntem o familie "bleaga"! iar eu, nevasta, nici cafea nu mai stiu sa fac! sa nu mai vorbim de faptul ca nu exista data sa nu dau cafeaua pe foc!(si laptele la fel:D)!
Am zis si eu ca mai alunga monotonia o cafea cu frisca! Bun, evenimentul previzibil, am dat cafeaua pe foc, e lasa e normal, la mine, dar ce naiba i-am mai facut de avea frisca amenstecata cu zatul...of!
Nu-i martea mea norocoasa! Desi am un sentiment ca nu-i saptamana mea norocoasa:))

Niciun comentariu: