vineri, 4 ianuarie 2008

Asteptare

Ascult Margareta Paslaru(geniala voce), astept sa inceapa scoala(cred, nu-s prea sigura, oricum eram in activitate, dar nu am dat pe la sc, ce-s nebuna sa fac naveta 80 km pe zi...sa inghet la sc?..si uite asa de duce pe rapa inv romanesc, da lasa ca-s profa buna:D toata lumea zice, ca parca in diplomele copiilor sta stiinta ..dar las babele in pace), vorbesc cu o eleva care e acum in Italia(cred ca vb mai mult cu mine decat cu mama ei), mi-e lene sa citesc cum sa fac sa pot sa scriu si eu un titlu la articolul de blog mai mare de un cuvant, ca daca incerc sa scriu mai mult de un cuvant, imi apare in araba, sau ceva asemanator!
Am mancat multa friptura azi, ziceai ca-s flamanda, dar tare bun gratarel face mama, of iar mi-e pofta, stiam eu ca mai trebuie sa mananc!
O astept pe Dia de la Vienna, sa vad ce zice, sper sa-i placa, daca nu parca .....o sa am si eu o noanta de vina, ca eu tot am laudat Vienna! dar, Vienna e frumoasa, trebuie sa-i placa, sunt sigura ca o sa-i placa:D
O astept pe Adriana din Elvetia sa vad ce mi-a adus................. sper sa-mi placa ce mi-a luat...ciocolata oricum e buna:D
Astapt sa dreaga Iulica ce a zis mai inainte, ca de, m-a enervat, dar.......... chestia asta pot s-o astept mult si bine:))!!!!!
mai am ceva de asteptat? Da, sa termine masina de spalat!
Acum stau si incerc sa-mi dau seama de ca mi-am facut blog, oricum nu scriu nimic folositor, pe cine intereseaza .....ce fac eu intr-o anume zi? Pe nimeni:))

Niciun comentariu: