duminică, 9 februarie 2014

Primele patine

In fata Primariei este un patinoar(adica 2, unul mare cu plata si unul mic pentru copii, gratuit). Intai pe patinoarul mic special pentru incepatori si apoi pe cel mare care arata cam asa:

Nu a fost ziua mea "perfecta", imi inghetasera picioarele si aveam in spinare un ghiozdan cu aparat foto si 2 obiective de 500de grame, fotografia asta e greaaaaaaaaaaaaa, la propriu.
Iulia a fost multumita si la iesire s-a cinstit cu o turta dulce de 10 euro, mda aici e scumpa, iti tremura mana cand platesti!

9 comentarii:

Vio spunea...

Abia astept sa-i iau si eu patine!! Mai avem pana atunci cativa ani si sper sa-i placa. Eu am avut prima pereche pe la 4 ani si ceva.. si azi ii sunt recunoscatoare lui tata ca s-a tinut de mine sa invat.. Asa ca..abia astept sa merg cu pustiul pe gheata. Pana atunci..patinele mele zac pe undeva, caci timp sa merg (fara el) nu am:)

Anonim spunea...

Ce frumos si interesant pentru copii muzeul de ciocolata! Visul oricarui copil!
La ateliere am vazut ca trebuie organizat un grup de 15 copii? Voi cum ati procedat?

Laura

Unknown spunea...

Frumoase patinele Iuliei! Mi-e dor de Viena...

Strumful spunea...

Vio, te cred cu timpul, au fost momente in care zicea mca nu mai pot, dar un zambet si o imbratisare ma ...inveseleau. Super ca al tau tata te-a invatat sa patinezi, sper sa invete si Iulia anul viitor, ca anul asta a fost de acomodare.

Laura, fac eu programare pt toti copiii=3

Strumful spunea...

Iulia, in vara veniti sigur la Viena.

Anonim spunea...

Merci mult Sofia!

Teo este foarte nerabdatoare sa o cunoasca pe Iulia!

Laura

Strumful spunea...

Laura, daca nu reusim sa ne intalnim in Romania ne intalnim in Viena!
Pupam.

Camelia spunea...

wow, ce patine frumoase! si ce patinoar! norocoaselor! enjoy!

Strumful spunea...

Camelia, suntem deja acasa, ne-a disparut norocul. Cu patinele, le-am luat mai mari 29-32, desi Iulia poarta 27, insa nu au fost probleme, sper sa le folosim anul viitor mai mult.