sâmbătă, 15 februarie 2014

Azi

Azi am fost din nou la atelierul de pictura, de data asta am luat-o cu noi si pe Cezara, sau mama Cezarei ne-a luat cu ea, pentru ca mama Iuliei nu are abilitati de sofat. Cezara mergea la film, Iulia a vrut si ea, eu m-am conformat! Am mers repede acasa, am mancat, copilul a mancat, eu doar m-am agitat ca vroia doar haine cu Fulger...intr-un final am gasit un ceas si un tricou cu minunata masina. Am ajuns la timp si am vazut filmul(Goana dupa alune). Cum conditia de azi a fost sa nu ne oprim la locul de joaca si sa nu cumparam dulciuri de la intrarea in cinema, conditii respectate de mandruta spre marea mea mandrie, Am poposit cuminti in Diverta, ne place, normal, are canapele, copilul sta linistit si se uita pe carti, eu pot sa ma uit la cartile mele...la casa,,,304 lei !!! Casc ochii,mda papusile astea Monster High, nu-s prietenoase nici la pret nici la vedere, pe a noastra o cheama Draculaura! Eu mi-am luat carti, tot pentru copil, am luat si una din cartile scrise de Madonna, Trandafirii Englezesti(10 lei, chilipir) , am citit-o ne-a placut foarte mult. Am mai luat basme si inca o carte cu un castel al dragonilor(Castelul cu dragoni, sa vedem cat ne jucam cu ea) , am o vaga senzatie ca Diverta e scumpa.
Am terminat etajul unu, ne-am mutat la parter. De data asta eu la BSB.....nu mai zic:)(un sacou, o fusta si o pereche de pantaloni, imi venira bine, deci le luai acasa.....inca mai am in minte fata domnului Sot cand i-am spus cat am cheltuit!).
Era un fel de viitor concert, deci era ingramadeala la scena, trecem... si apoi minune, targ de oameni care fac lucruri frumoase.
De aici: 2 coliere, o pisica, un urs, 2 inimioare(una am primit-o cadou), o brosa, 2 agrafe, o casoleta de cornulete, una cu fursecuri si niste macarons infecti de la cofetaria A......, situata foarte central.
Cam asta fu ziua noastra pana la ora 17 cand Dan ne-a adunat cu bagaje cu tot din Mall.
Acasa, Iulia ne-a ajutat sa facem tort, si s-a jucat cu noile achizitii.

6 comentarii:

Anonim spunea...

Buna Sofia! Sunt noul tau follower. Ma bucur tare mult ca i-au placut jucariile Iuliei si sper sa ne mai auzim. Cu drag, Cristina

Strumful spunea...

Cristina, mai vrem animale facute de tine! Ne bucuram ca esti din Pitesti!

Unknown spunea...

Macarons mai infecti ca cei din Busteni... nu exista :)

Strumful spunea...

:)), ok, te cred!

Vio spunea...

Nimic mai rau decat niste Macarons nashpa! Noi suntem fani ai alora de la Madame Lucie, dar cred ca doar prin Bucuresti exista. Chiar pastreaza reteta aia adevarata de te lingi pe degete dupa ce la mananci. (imi ploua in gura..desi am devorat cateva vineri..)

Strumful spunea...

Vio, nu cunoastem prea multe prin Bucuresti, dar un macarons bun imi doresc sa mananc, deci Madame Lucie, o sa primeasca o vizita de la noi.