miercuri, 12 februarie 2014

Acasa 1

Iulia a dormit in avion, a fost cuminte si foarte intelegatoare in aeroport, desi am mers foarte mult pana la poarta G37...cred ca ultima poarta din aeroport, careia oricum uitasera sa-i "ataseze" o toaleta prin apropiere. Zbor cu mici tulburente, aproape insesizabile daca nu le anunta pilotul. Drum spre casa cu putini mervi si cu o amenintare ca nu o sa ne mai adune de la aeroport. Copil vesel pentru ca dormise si curios pentru ca asa a fost mereu: -Mami, exista spiridusi?
Eu, nuuuu, doar in imaginatia noastra!
-Mami, dar atunci nici Mos Craciun nu exista!!!!!!!! Nici Iepurasul de Paste si nici Mos Nicolae
Exista, dar sunt niste oameni costumati.....si uite asa am distrus mitul Craciunului.
-Mami, dar cum imparte cadouri intr-o singura noapte? Are multe ajutoare!
-Dar nu are sanie zburatoarrrreeeeeeeee.
Nuuuuu, dar foloseste avioane si multe ajutoare.
Si uite asa am ajuns acasa, ne-am jucat, normal, pe la 12:30 sigur dormeam.
Dimineata:
-am uitat sa-i dau copilului siropul de tuse.
-nu am gasit prosop mic pentru gradi si i-am dat prosop mare(motiv de suparare), de 2 luni tot zic sa cumpar si nu mai ajung
-automatul de bilete mi-a inghitit banii, bilet a uitat sa dea, dar l-am iertat, e prea frumos afara si miroase a primavara.
-am facut piata si i-am luat Iuliei un ghiveci cu ghiocei, sigur o sa-i palca mult
-am dat un mail lung, mai vreau sa dau si altele, dar trebuie sa plec la scoala, le las pe seara
-am aspirator nou, gratie domnului Sot!
-mai am 10 minute sa ma echipez de scoala....

2 comentarii:

Unknown spunea...

Trebiua sa am o discutie serioasa cu Iulia despre Craciun :) Mosu' exista... doar in cazul copiilor cuminti :) Va pup!

Strumful spunea...

Iiulia, copilul abia asteapta sa te vada!