miercuri, 27 noiembrie 2013

Zapada

Ninge!!!!!!!!!!
Am stat dimineata cu Iulia afara aproape o ora, mie mi-au inghetat picioarele, ei ii curgeau mucii, dar ce fericire pe capul nostru. Am gustat aseara din primii fulgi de zapada in drum spre inot. Cum am ajuns in fata cladirii "inotatoare" copilul a zis ca vrea acasa sa se joace. A momit-o instructorul cu o broscuta, doar asa s-a lasat schimbata in costum de baie. Dupa o ora de piscina ccopilul nu pusese mana pe broscuta, asa ca joi sigur nu o sa vrea sa mearga, iar eu nu am sa o oblig, doar a invatat sa inoate, mai face si Sot niste exercitii cu plodul ca si pe mine m-a invatat tot el sa inot. Primele poze cu zapada, facute cu LG Nexus:
Iulia a participat la un atelier de pictura sambata trecuta, deci primul tablou arata asa, au pictat cu acuarele din alea de care aveam si eu la gradinita, nu s-a prins bine pe panza culoarea:

4 comentarii:

tab spunea...

hei la ce atelier de pictura ati fost? vrem si noi. stiu ca zic ca vin si apoi apare ceva si ma razgndesc si imi cer scuze de pe acum

Strumful spunea...

Ana, eu inca mai sper sa facem un atelier de picutra cu profa de la noi de la scoala, dar nu avem spatiu.CU venitul, nu depinde mereu de noi, si te inteleg.

Unknown spunea...

Iulia picteaza frumos!

Strumful spunea...

Iulia, mie imi pare ca foloseste culori inchise. DAr casa a iesit bine, are 4 ani....