miercuri, 6 noiembrie 2013

Nimicuri mari

Nu am mai scris in ultima vreme, dar trebuie sa spun ca Iulia a invatat sa inoate, nu o lungime de bazin....e clar, insa se tine singura la suprafata fara niciun ajutor. Avem un program incarcat, 2 zile inot, o zi germana, o zi balet, balet care in sine pare o activitate suspecta, oboseste dupa 40 de minute si iese plangand, dar pana acum o saptamana insista sa mearga. Saptamana asta a zis ca nu vrea la balet, am respectat ce a zis copilul si am mers acasa la noi sa facem mancare si sa ne jucam. Mai incerc si saptamana viitoare, daca nu vrea nu insist, nici mie nu-mi place nici sala, nici mirosul din sala si aproape ca nu-mi place nici profesoara. Imi doream sa faca balet pentru ca eu nu facusem cand eram mica, dar acum pusa in fata salii comuniste si a subsolului cu aer inchis ....cam dau inapoi.
Seara facem diverse, in principal joaca cu Lego, Geomag si colorat(rar pictat). Nu am multe poze cu ce facem , de multe ori sunt ideile Iuliei si ma surprinde cata imaginatie are. Am facut cateva activitati de Halloween cu mult drag.

In general tot timpul meu este dedicat Iuliei(nu am mai citit un blog de prin septembrie, nu stiu cand o sa remediez asta), facem mancare amandoua, mai nou vrea sa spele vasele si a inceput sa se joace si singura.

3 comentarii:

Unknown spunea...

Nimicurile astea ne fac mari, frumosi... Iulia are multe activitati, ceea ce e bine, mai nou fimo:) E draguta cand spala vasele :)

Anonim spunea...

Bravo Iulia! Este foarte bine ca ai dus-o la inot, este o activitate placuta si ii dezvolta frumos.
Pupici!
Laura

Strumful spunea...

Iulia, abia astept cilindrii, imi place site-ul care l-ai descoperit, am sa mai comand si eu.
Laura, voi ce faceti? Ce mai fac puii tai ?