vineri, 15 noiembrie 2013

Ganduri

Unele locuri pe unde am fost anul asta mi-au ramas in suflet,da, amintirile raman si pe masura ce trece timpul par mai frumoase, lucrurile materiale raman si ele, dar daca le ai mereu langa tine nu le mai apreciezi. Gandul ca am vizitat Castelul Neuschwanstein imi incalzeste sufletul, doar asta era dorinta mea de multi ani. In Burghausen, mi-am ales blocul unde vroiam sa stau, avea peste drum o gradinita Montessori, nu puteam sa ratez un asemenea loc, asta-i doar un gand frumos care inca se incapataneaza sa traiasca si care ma face sa zambesc. Nu-mi place sa fiu turist, sa alerg sa fiu conditionata de timp, imi place comoditatea, imi place bucuria Iuliei cand vede ceva frumos, imi place sa fac fotografii, ma amuza Sot cand se plange ca-l doare spatele dupa ce a carat-o pe Iulia in carca, imi plac amintirile mele de anul acesta(pana in momentul acesta). Inca ma mai trezesc cu gandul la strazile Budapestei, sau la libraria mea preferata din Viena. Stiu ca trebuie sa profit de putinul timp cat mai lociueste Sot in Viena, sa ma aprovizionez cu carti pentru Iulia si alte materiale pe care Iulia o sa le bage in seama sau nu, vedem. Sunt recunoscatoare pentru perioada Viena, am multe amintiri frumoase. Mereu ma duce gandul la locurile, lucrurile, intamplarile frumoase ma ajuta sa merg mai departe......

2 comentarii:

melly spunea...

Ma induioseaza tristetea ta si imi vine sa fiu indiscreta si sa te intreb, "da chiar nicio solutie, nici macar o farama de speranta nu aveti sa continuati viata acolo?" cand mai spui si de gradinita montessori ma intristez de-a binelea ... off! ,mai ales cand ma gandesc la gradinitele montessori din tarisoara noastra care s-au dovedit a fi apa de ploaie :(

Strumful spunea...

Melly, nu e tristete, e un sentiment frumos, nu stiu cum sa-ti zic. Cu Montesori si cei din Austria(2 mamici) mi-au zis ca nu se prea adaptau copii care facusera Montessori pana in clasa a 4-a cu scoala normala,asa ca nici ele nu erau multumite. EU zic ca un mix de Montessori acasa si "indobitocirea din sistem" e OK.